Het is weer super gezellig en ongelovelijk dat er zoveel mensen waren. Echt waar je staat er steeds verateld van en je krijgt er echt een paar goede vrienden door bij. Zoals Coen al zei een hechte club mensen! En het blijft vet om met al die Mini's door een stad te rijden. Een beetje Italian Job gevoel!! Dat wordt pas mooi tijdens MU...... wooow
De avond begon goed bij Ida thuis, die Paul had laten koken. Paul moet je vaker doen en als je van Ida niet mag kom je maar een avondje koken in Amsterdam. Geen enkel probleem mee, we trekken wel een plastic bakje met chinees open.... Succes met de laptop en die Wii is verslavend..... Ik krijg er Wiitis van als ik hem zou kopen.
Samen naar de kartbaan rijden en Ida bij mij aanboord. Ze rijdt toch liever zelf denk ik hihihii
Karten was erg leuk, maar slopend. 0 conditie, dat weet ik nu wel heel zeker. Ik was compleet gesloopt achteraf en tijdens de tweede heat alleen maar geprobeerd me tijd naar beneden te krijgen.... 30.11 vond ik wel aardig. Had heel graag 29.-- willen rijden, maar da lukte niet! Op naar de volgende keer, want het is gewoon super om te doen! THE FINGER van Sid vergeet ik nooit meer! (Leuk dat de vriendinnen ook mee waren, Damaris bedankt voor het maken van de foto's en succes met studie! Knap vind ik het!)
Rob, Mike en Peter gefeliciteerd met de prijs! Zij waren nummer 3, 2 en 1! Vooral Peter was enorm rap... Ongelovelijk die reed zo makkelijk bij je weg. Oefening baart kunst zeggen ze wel eens.
Daarna nog ff met z'n allen de stad in. Ff drankje doen! Altijd leuk en daarna weer rustig naar huis toe. Des vloerde hem weer natuurlijk, gevolgd door twee franse wagens. Ik ben rustig met een muziekje en de cruise controle aan naar huis gereden.
Ben nu weer onder de levende, maar morgen verzet ik geen poot meer denk ik met al die spierpijn...... Op naar de volgende keer want karten is super leuk.... Ik hoop echt dat ik wat beter word. Schaamde me dood onderaan

Mensen bedankt!
MR
Foto's: