Karten op 9 Juni in Breda......

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Wint
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 jun 2007, 12:50

Zoooo, ik doe het ook weer.
Beetje blauwe rug, beetje pijn in de schouders maja.... Ik ben ook geen 18 meer :wink:

Avondje karten was super, leuk in "gevecht" geweest met Werner in de tweede heat.
Peter was onwijs snel, petje af dus.
@ Kaj: Lag het misschien aan je kart?
@ MR: Sid stond inderdaad op de derde plaats..... ( deze keer wel >) ), en inderdaad die vinger moet je gewoon doorgeven. :wink:

Breda was echt gezellig, eerst ff met een stuk of 8 MINI's naar de stad gereden, daar ff een biertje gedaan.
Daarna eerst in een leuk tentje geweest. :wink:, nadat die dicht ging even naar Het Kerkplein geweest.
Goed sfeertje, goeie muziek, allee een beetje druk. Maja.....
En toen was het kwart voor vier, stuk met Hans laaggevlogen richting Rotterdam 8), deze keer kon ie het wel winnen :wink:

Gezellige club, goeie avond gehad, op naar MINI-United!
Laatst gewijzigd door Wint op 10 jun 2007, 16:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Save a tree, eat a beaver
Afbeelding
Des
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

10 jun 2007, 13:50

@Piedro: Klinkt ook goed en er komt zeker een herkansing met karten dus dan gewoon zorgen dat jullie er bij zijn!

@Ida: Hoe was het ook alweer op z'n Fries? :lachuh
Des - GT spirit . com

Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe

Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 jun 2007, 13:55

Goedemiddag inmiddels allemaal! Net terug van een potje karten hier in de omgeving van Bergen op Zoom. Lang leven de vroege ochtend en lege wegen! :mrgreen:

Met het idee dat ik het gisteren eigenlijk niet ging redden Ida alvast maar een sms gestuurd. M'n pa zei tegen mij dat ik maar door moest rijden naar huis. Dus dat heb ik ook maar gedaan. Stukje Duitsland heerlijk kunnen razen over die snelweg. Bij de grenspost even rustig aan en het gas er weer op.

Thuis aangekomen had m'n ma het eten al klaar en kon ik dus direct aanschuiven. Na ongeveer 5 minuten was ik klaar. Tandjes poetsen, toilet bezoekje en in de MINI. Volle bak naar Breda gereden om vervolgens nét te laat aan te komen op de parkeerplaats. :(

Gelukkig zette Spyda weer een lief gezichtje op en kreeg het voor elkaar dat ik alsnog mee kon doen! :mrgreen:

De eerste heat was ik 5e met 29,88 als snelste rondje en de tweede heat was ik 13e met 30,25 als snelste tijd (geloof ik). Iemand die dat even na wil kijken bitte?! :wink: 3 duidelijke winnaars! Sid op 3, Mike op 2 en Peter op een dikke nummero uno! :mrgreen:

Na het karten nog even gezellig met een grote groep naar de binnenstad van Breda verhuist en op het terrasje gezeten. Altijd erg gezellig dat soort dingen! Kortom: Dit moeten we vaker doen! 8)

Leuk dat er zoveel mensen waren, erg gezellig! Tot over 2 weken allemaal! :wink:
Afbeelding
Des
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

10 jun 2007, 14:02

CooperS-lightningblue schreef:Na het karten nog even gezellig met een grote groep naar de binnenstad van Breda verhuist en op het terrasje gezeten. Altijd erg gezellig dat soort dingen! Kortom: Dit moeten we vaker doen! 8)

Leuk dat er zoveel mensen waren, erg gezellig! Tot over 2 weken allemaal! :wink:
Voor mensen die niet zolang kunnen wachten, ik heb nog 6 uitnodigingen voor het finish feest van race2raise in Rotterdam Woensdag 20 juni, het beloofd een mooi feestje te worden en jullie zijn van harte welkom.

Als je erbij wil zijn stuur me even een pm met je email adres en ik stuur je de uitnodiging.

Meer info: http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... 8&start=15
Des - GT spirit . com

Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe

Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

10 jun 2007, 14:19

Wint schreef:Zoooo, ik doe het ook weer.
Beetje blauwe rug, beetje pijn in de schouders maja.... Ik ben ook geen 18 meer :wink:
Nou ik ben wel 18 maar ook ik voel het toch lichtjes in de spiertjes hoor :roll: :wink:

Greetz BigD
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 jun 2007, 15:46

Net wakker! Jaja ik schrok me dood dat het drie uur was :roll:

Zo nog maar ff een video-tje afmaken..... Leuk al die verhalen hierboven en jongens ik zal de vinger zeker een keer doorgeven, maar dan moet ik er eerst maar eens voor zorgen dat ik op plek van Sid ken belanden ;).

Ik heb eigenlijk nergens last van. Geen spierpien ofzo, alleen me kop doet pien....

De prijswinnaars:

Afbeelding

Des speciaal voor jou :lachuh

MR
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

10 jun 2007, 15:56

Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

10 jun 2007, 16:18

Des schreef: @Ida: Hoe was het ook alweer op z'n Fries? :lachuh

Hmmm mss wel met een riek of zo??? >)
Daantje
Be Mini
Be Mini

10 jun 2007, 17:09

zo dat was me een avondje wel, ondanks dat ik niet mee heb gedaan het toch prima naar mijn zin gehad!

Eerst samen met Coen van Vianen naar Breda in iets meer dan 20 min (mooie audi of niet Coen 8) )

Veel mooie acties gezien op de baan waar de tijden soms toch een beetje tegenvielen :p

Ook de stoet naar de stad toe was erg euh.... ja snel zeg maar!

Prima avond dus!

tot over een week of 2
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 jun 2007, 17:11

Schitterend filmpje Ida! Goede kijk op afgelopen avond! 8) Met name dat laatste stuk, maar daar heb ik nog niks over gehoord! :|
Afbeelding
ulyss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 jun 2007, 17:17

Mijn eerste meeting in NL met de NewMINIclub en het is me heel goed bevallen, ga zeker de volgende keer weer mee
met als eerste MU natuurlijk.

Viel net buiten het podium, maar ik neem de volgende keer wel wraak :-D
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 jun 2007, 17:23

@Wint en Hans, naar het Kerkplein geweest? Als je dan geen 18 bent, dan ben je al snel te oud. Mocht je er de volgende keer nog terecht komen, ff bij mij aanbellen voor een koud biertje. Ik woon 30 meter van het Kerkplein :mrgreen:

marss
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 jun 2007, 17:27

Er sprak een meisje mij aan die was 19.. die was dus oud? :mrgreen:
Ik werd 25 geschat.. 8)

Gaaf filmpje trouwens! Heb ook weer genoeg flyers voor de rest van mijn leven :wink:
Laatst gewijzigd door Hans op 10 jun 2007, 17:33, 1 keer totaal gewijzigd.
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 jun 2007, 17:31

@ Hans; ik zeg altijd maar, "als ze zeggen dat ze 18 zijn, zijn ze 18" :mrgreen:

marss
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

10 jun 2007, 17:40

Ida mooi filmpje 8) En ik wist eigenlijk niet dat jullie de stad nog in gingen anders had ik ook nog wel even langs gekomen :? Maarja. Tot de volgende keer.

Greetz BigD

Terug naar “Afterparty”