Autovisie Time Attack.
- Black Berliner
- 4 op een rij!
Bericht
Nadeel van e30's is wel dat ze steeds moeilijker te vinden zijn en dat de prijs langzaam aan het stijgen is. Ik het zelf dus maar een e36 325i gekozen. Meer vermogen, maar jammer genoeg ook een stukkie zwaarder (dezelfde pk/kg verhouding)
.
Inderdaad, prima racebakken! BMW's zijn wel ideaal; achterwielaandrijving en ze blijven het doen...MoNkToNk schreef:E30 325i is
Nadeel van e30's is wel dat ze steeds moeilijker te vinden zijn en dat de prijs langzaam aan het stijgen is. Ik het zelf dus maar een e36 325i gekozen. Meer vermogen, maar jammer genoeg ook een stukkie zwaarder (dezelfde pk/kg verhouding)

MINI: SIZE IS DECEPTIVE
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zoals beloofd zou ik een video maken van het event. Nu heb ik die klaar en wordt deze geupload naar YouTube..... De video was oorspronkelijk 20 minuten en ik heb hem ingekort naar een special rond Hans en zijn races...
Het is nu iets minder dan 10 minuten geworden.... leuk muziekje eronder... Ik hoop dat jullie het wat vinden. Het is me eerste video die ik ge-edit en gemaakt heb.
MR
Het is nu iets minder dan 10 minuten geworden.... leuk muziekje eronder... Ik hoop dat jullie het wat vinden. Het is me eerste video die ik ge-edit en gemaakt heb.

Voor mensen die de grote variant willen. Ik heb de 640 x 480 versie voor jullie allemaal. Je kan hem krijgen via MSN. Anders PM me even!
MR
Onze sponsors