Jammer dat ik niet langer kon blijven, maar ik moest vanochtend weer vroeg op pad.
Ik vond het hardstikke gezellig (ook al zou je dat op Paul z´n foto´s niet zeggen ) en ook wel leuk om alles een keertje vanaf de zijlijn te bekijken!!
Petje af voor alle deelnemers hoor! Het tempo was killing...
Zelfs de staf van de kartbaan wist de tijden van Peter niet te evenaren, volgens eigen zeggen!!
Ida, dat had je weer perfecto geregeld en volgende keer kom ik je weer bijstaan hoor
Ida en Paul filmpje is weer helemaal geweldig hebben we de afloop toch ook nog mee kunnen maken
Vond ook weer gezellig om weer eens wat oude en zeker weer nieuwe mensen te ontmoeten
Heb nu weer aantal mensen gezien en weer nu ook ongeveer welke gezichten erbij horen dus dat is ook wel weer leuk!Karin en nog aantal ben de namen al vergeten hadden het erover dat is echt heel moeilijk is om de gezichten bij de Mini te zoeken en te onthouden,dus zeiden we is het misschien niet mogelijk een heel klein foto,s bij de Mini te plakken ? (Berthil is dat mogelijk?)
Wij hebben het naar ons zin gehad en nu op naar MU over 2 weekjes,dus tot dan
Heb het heel erg naar mijn zin gehad, de 1e run was nog even oefenen en proberen voorbij MR te komen wat niet lukte De 2e run ging een stuk beter. Al nam ik op een gegeven moment de bocht onder het viaductje iets te enthusiast en heb nu een blauwe plek aan mijn knie
Het was een geweldige avond Leuk om iedereen zo fanatiek mee te zien doen! Thanks Ida voor het organiseren
De fotos komen nog, heb er niet zo veel gemaakt.
Het was weer leuk
@ peter nogmaals gefeliciteerd.
Volgende keer beter, zat helaas veel verschil in de karts.
Maar dat hou je toch altijd, volgende keer meer geluk misschien