MR
Autovisie Time Attack.
- Hans
- Volledig MINI minded!

Bericht
Top filmpje
leuk en goed samengevat..
het rechte stuk was 195km p.u. kan nog iets harder.. door nog harder bos uit uit te komen en iets later remmen.. maar dan moet ik Wint remmen kopen
Bij bos uit voel je hem een beetje glijden en aangezien daar een grote muur staat.. dus moet ik hem iets anders aansnijden. Ik leer iedere keer weer daar op zandvoort, op deze dag weer 20 rondjes erbij ofzo
het rechte stuk was 195km p.u. kan nog iets harder.. door nog harder bos uit uit te komen en iets later remmen.. maar dan moet ik Wint remmen kopen
Bij bos uit voel je hem een beetje glijden en aangezien daar een grote muur staat.. dus moet ik hem iets anders aansnijden. Ik leer iedere keer weer daar op zandvoort, op deze dag weer 20 rondjes erbij ofzo
- FastBunny
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Ik weet nog wel 2 personen die jouw remmen graag willen overnemen
Gewoon die remmen van Wint kopenHans schreef:Top filmpjeleuk en goed samengevat..
het rechte stuk was 195km p.u. kan nog iets harder.. door nog harder bos uit uit te komen en iets later remmen.. maar dan moet ik Wint remmen kopen![]()

- Bas
- Mod virus alert!

Bericht
Mooie prestatie Hans
We komen net terug van Mauritius, jammer dat we er niet bij konden zijn, had ook wel mee willen doen
.
@MR: mooi filmpje, had beter niet kunnen kijken
, weet nu wat ik gemist heb
De baan helemaal voor jezelf en niet van die leipoos in de gammele BMW's
Kan nog in de herkansing op MU
CU
gr.Bas
We komen net terug van Mauritius, jammer dat we er niet bij konden zijn, had ook wel mee willen doen
@MR: mooi filmpje, had beter niet kunnen kijken
De baan helemaal voor jezelf en niet van die leipoos in de gammele BMW's
Kan nog in de herkansing op MU
CU
gr.Bas

Onze sponsors