Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ha Rick! Ziet er geweldig mooi uit die zwarte ringen. Maar eerlijk gezegd vallen mij andere zaken in je interieur nog veel meer op: waanzinnig mooie alcantara bekleding op je dashboardkastje, midden armsteun en misschien nog wel meer plekken. Heeft Chico dit voor je gemaakt of zat dit er al in?GF17 schreef: ↑03 jun 2020, 21:52Kleine update:
Eindelijk alle ringen in/aan/op mijn dashboard zwart gemaakt, het ziet er mijnziens gelijk heel wat "dikker" uit...
Maar nu is het toch echt hoog tijd voor de JCW toerenteller want de witte op onderstaande foto past er totaal niet meer bij!
Aan de oplettende kijker; Ja ik moest inderdaad tanken en heb de Batmobiel daarnet gelijk even een klein stukje uitgelaten.
![]()
Wat een gave vondst! Maakt de verkoper setjes of komen deze uit zijn/haar eigen auto? Ben benieuwd wat je van het stuur laat maken! :-)GF17 schreef:Het setje Alcantara komt van een Duitse aanbieder op EBay.
Had bij Chico inderdaad wat prijzen opgevraagd en wat opties besproken en had het in mijn hoofd al behoorlijk klaar.
Tot ik een kleine week terug op EBay zat....
Heb de armsteunen in de deuren, de armsteun en de beide dashboardlijsten kunnen kopen voor dusdanig weinig geld dat ik ze niet aan mijn neus voorbij kon laten gaan.
Wat betreft Chico, hij krijgt van mij de opdracht om een stuur te bekleden en te verdikken... Hoe dat er precies uit moet gaan zien dat is nog even een kleinedie ik met mezelf aan het maken ben... Vol leer? Leer/Alcantara? Etc etc.
Deze set kwam uit de auto van de Duitse aanbieder...mbvandenberg schreef: ↑05 jun 2020, 08:24Wat een gave vondst! Maakt de verkoper setjes of komen deze uit zijn/haar eigen auto? Ben benieuwd wat je van het stuur laat maken! :-)GF17 schreef:Het setje Alcantara komt van een Duitse aanbieder op EBay.
Had bij Chico inderdaad wat prijzen opgevraagd en wat opties besproken en had het in mijn hoofd al behoorlijk klaar.
Tot ik een kleine week terug op EBay zat....
Heb de armsteunen in de deuren, de armsteun en de beide dashboardlijsten kunnen kopen voor dusdanig weinig geld dat ik ze niet aan mijn neus voorbij kon laten gaan.
Wat betreft Chico, hij krijgt van mij de opdracht om een stuur te bekleden en te verdikken... Hoe dat er precies uit moet gaan zien dat is nog even een kleinedie ik met mezelf aan het maken ben... Vol leer? Leer/Alcantara? Etc etc.
Hoi Maurice,mbvandenberg schreef: ↑05 jun 2020, 20:01Het gaat hard Rick! Gaaf hoor dat je de Jcw toerenteller hebt. Ben je bekend met het leeghalen van VIN nummer? Zie anders mijn topic. Geestig dat je die knee rolls heb gekocht. Zat letterlijk vandaag te kijken naar de gp versie ervan.
Vraag die ik veel krijg en bij jou ook benieuwd naar ben: is het voor jou een overweging geweest een Cooper S of JCW Clubman te kopen?
Wist even niet wat je met deur kaarten bedoeld maar je hebt ‘gewoon’ even de binnen panelen van de deuren vervangen?! :-) Zie op je eerste foto’s dat ze eerst mat zwart waren. Dit staat heel fraai! Heb je ook de achterste panelen vervangen of aangekocht ?GF17 schreef:Nog heel even klussen dan....
Vanavond de deurkaarten gereinigd en netjes gemonteerd.
Staat zo ontzettend anders dan de standaard kale deurkaarten.
Geen dikke mod, maar mijn Batmobiel had hem nog niet.![]()
Fijne avond en alvast goedenacht!
Leuk om je uitleg te lezen over de keuze voor een Cooper. Alsof ik mijzelf hoor pratenGF17 schreef:Hoi Maurice,mbvandenberg schreef: ↑05 jun 2020, 20:01Het gaat hard Rick! Gaaf hoor dat je de Jcw toerenteller hebt. Ben je bekend met het leeghalen van VIN nummer? Zie anders mijn topic. Geestig dat je die knee rolls heb gekocht. Zat letterlijk vandaag te kijken naar de gp versie ervan.
Vraag die ik veel krijg en bij jou ook benieuwd naar ben: is het voor jou een overweging geweest een Cooper S of JCW Clubman te kopen?
ik heb het zeker overwogen, maar aangezien ik echt iemand ben die zo ontzettend veel op de weg zit heb ik me er bij neergelegd dat ik een minder snelle en juist wel zuinige auto moest gaan rijden. Heb meerdere opties overwogen, maar allemaal SAAI (Polo, Ibiza, Golf etc)
Heb jaren lang auto's gehad met "dikke" motoren en moet zeggen ik ben het beu om elke week 200-250 van mijn zuur verdiende euries in te moeten leveren bij de Shell en dan uiteraard de wegenbelasting en het onderhoud ook nog.
Daarin tegen knal ik nu het geld mooi in de auto zelf en maak ik hem zoals IK hem wil hebben.![]()
Ja, koop dan een diesel... iets houd me tegen maar dat zit gewoon tussen mijn oren![]()
De Batmobiel gaat best hard qua mods deze week moet ik toegeven .
Ooit moet hij naast zijn grote broer (Lees; JOUW R55) staan qua looks en soortgelijke mods.![]()
Dus ik moet nog flink aan het werk en dan kunnen ze gauw samen eens op de foto...
Onze sponsors