Mijn naam is Adrie Visserman en sinds zondag in het bezit van een Mini Cooper S uit 2003.
Vroeger ook al een mini gehad een Mini 850 uit 1977, helaas maar een half jaar gehad voordat de koppeling het begaf.
Heel lang bewaard omdat manlief het zou repareren. Maar door te veel hobbys geen tijd meer gehad.
En nu eindelijkdan toch weer een Mini.
Dese mini heeft alle opties , maar alleen de navigatie heeft een update nodig. Dus dat moet ik nog uitzoeken hoe dat werkt.
Ik ben er wel al achter dat het een cd navigatie unit heeft ipv van een dvd . Dus maar eerst uitvogelen hoe we dat kunnen
oplossen.
Ik hoop en natuurlijk( ook mijn man) hier veel informatie te vinden.
Hallo allemaal
- Daniel_S
- NMC Moderator
- Contacteer:
Bericht
Re: Hallo allemaal
Van harte welkom op t forum. Er zijn vast topics over de navigatie. Dus dat gaat vast goed komen.
Foto’s van dr mini worden trouwens gewaardeerd hier
.
Veel veilige en plezierige kilometers
Foto’s van dr mini worden trouwens gewaardeerd hier

Veel veilige en plezierige kilometers
- visservrouwtje
- Nieuw Lid
Bericht
Fotos komen nog. Ik moet ze nog maken. Maar komt goed 
Hm nu nog uitzoeken hoe dat moet

Hm nu nog uitzoeken hoe dat moet

Laatst gewijzigd door visservrouwtje op 28 jun 2020, 18:08, 1 keer totaal gewijzigd.
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Van harte welkom Adrie op het NewMINIclub forum.
Ik ben zelf niet erg bekend met de 1ste generatie en staat me iets van bij dat de OEM navigatie speler onder 1 van de stoelen zit.
Als dat een CD variant is lijkt me niet dat je daar veel navigatie data op kwijt kan, weet je zeker dat het geen DVD is?
Bij MINI Ekris is nog wel Navigatie updates te krijgen of als je de zoektopic gebruikt kom je hier in 1 van de topcis ook een contact persoon tegen die alles weet vwb navigatie updates voor alle MINI generaties.
R53 S accessoires Ekris: https://minishop.ekris.nl/58560-mini-co ... ccessoires
Gr. Milco
Ik ben zelf niet erg bekend met de 1ste generatie en staat me iets van bij dat de OEM navigatie speler onder 1 van de stoelen zit.
Als dat een CD variant is lijkt me niet dat je daar veel navigatie data op kwijt kan, weet je zeker dat het geen DVD is?
Bij MINI Ekris is nog wel Navigatie updates te krijgen of als je de zoektopic gebruikt kom je hier in 1 van de topcis ook een contact persoon tegen die alles weet vwb navigatie updates voor alle MINI generaties.
R53 S accessoires Ekris: https://minishop.ekris.nl/58560-mini-co ... ccessoires
Gr. Milco
- visservrouwtje
- Nieuw Lid
Bericht
Helaas is het een cd variant.
Nu nog uitzoeken of het ook vervangen kan worden voor een dvd variant
Nu nog uitzoeken of het ook vervangen kan worden voor een dvd variant
Onze sponsors