Mooie R53 en al lekker bezig geweest! Zou zeggen ga zo door! Je spoiler is trouwens een R56 JCW spoiler.
Kan je nog als tip mee geven het onderstel aan te passen met Powerflex rubbers de wegligging wordt daar nog even extra mee verbeterd, zo hard als je dan een bocht kan nemen gaat bijna tegen je gevoel in.
Heb je misschien enig idee waar de Carbon GP Inserts vandaan komen? Die wil ik ook
Ja ben echt blij met deze vleugel, zie je haast nooit op een gen1. Onderstel gaat ook nog een overhaul krijgen, zal verlaagd worden, want ik wil er uiteindelijk Rota Grids onder in 16 inch met ET20. Of ik dat ga doen met overal polybussen moet ik nog even over nadenken
Mbt de inserts, helaas niet, zaten er al op toen ik de auto kocht.
T-MAP sensor leek het begeven te hebben nadat ik alles weer terug had gemonteerd. Nieuwe van Autlog besteld, type AS4907. Achteraf gezien had het te maken met de bekabeling in de connector. Toen ik de connector pinnen wat naar binnen had verbogen, werkte de sensor weer correct. Uiteindelijk de nieuwe sensor erin gelaten.
Mistlamp voorzien van donkere tintwrap en de DRL/stadslicht/knipperlicht van lichte wrap. Onderstaand was work in progress, links wel en rechts nog niet.
Wat een topic om te volgen. En kijk altijd met bewondering naar mensen die zoveel zelf aan hun MINI doen op technisch gebied. Er vanuit gaande dat je van beroep geen automonteur bent (dan nog leuk!) :-)
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Groeten Maurice
MINI Clubman eigenaar maar gek op alle MINI's
Klik hier voor mijn 'Show your ride' topic.
Ben maar een amateur monteur haha. Goed gereedschap is ook echt het halve werk en bij het klussen is het belangrijk om altijd een plan B te hebben. Gelukkig hoeft dat bij de Mini niet meer, want het is niet mn dagelijkse auto.
Prachtige Mini die ook technisch goed onderhouden wordt!
De laatste jaren probeer ik ook zelf wat te sleutelen.
Is niet altijd makkelijk maar geeft voldoening als het lukt.
Ondertussen heb ik ook al wat gereedschap verzameld maar mis soms wel een hefbrug.
Ga zo door!