gespot 3x Mini R56 snelweg richting nijmegen/arnhem

MINI gezien? Meld het hier! Misschien was het wel een bekende.
M-iNdO
Be Mini
Be Mini

gespot 3x Mini R56 snelweg richting nijmegen/arnhem

11 jun 2007, 16:38

Ongelooflijk! Gisterenavond op weg naar huis voor het éérst een R56 gespot (tussen 20.15 en 21.00 uur), maar het bleef niet bij 1...nee...gelijk 3 st.

Het was op de snelweg richting Nijmegen/Arnhem en ineens zag ik in mijn binnenspiegel 2 ronde grote koplampen.
Ik zag al gelijk dat het een R56 was, het bleek dus een lightning blue mini cooper s te zijn. Er reed een vrouw in (met een zonnebril op dacht ik?), in eerste instantie was ze een beetje uit de hoogte haha Ik er achteraan maar ik kon niet te hard rijden (ik had passagiers bij me die dat niet zo kunnen waarderen :s). Uiteindelijk ingehaald maar nog steeds geen groet ofzo, op een gegeven moment haalde zij mij weer in en zag ik volgens mij een handje haha

Niet veel later zag ik een zwarte mini Cooper S mij voorbij rijden, heeft ook wel wat die kleur maar ik vind LaserBlue toch mooier. Ik heb geen poging gedaan om er achter aan te rijden....

Om het nog mooier te maken.....plotseling zag ik een zwarte Cooper rijden... ook mooi maar ik ben toch blij dat ik voor de "S" ben gegaan (zowel qua looks als rijeigenschappen).

Wel grappig, eerst kom je er geen een tegen en zo zie je er 3 binnen een korte tijd.

Misschien iemand van hier?
kaya
Mod virus alert!
Mod virus alert!

11 jun 2007, 17:07

Dat is wel leuk ja. Waarom heb je eigenlijk geen gallery meer. Ik kan nergens plaatjes vinden je S.
parklaneworks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

11 jun 2007, 18:31

Je zou bijna gaan denken dat een MINI niet meer exclusief is :cry: !
M-iNdO
Be Mini
Be Mini

11 jun 2007, 19:42

kaya schreef:Dat is wel leuk ja. Waarom heb je eigenlijk geen gallery meer. Ik kan nergens plaatjes vinden je S.
Was van plan om de foto's aan te passen etc., is er niet meer van gekomen. Ik denk dat ik binnenkort weer foto's in mijn gallery ga plaatsen.
M-iNdO
Be Mini
Be Mini

11 jun 2007, 19:44

parklaneworks schreef:Je zou bijna gaan denken dat een MINI niet meer exclusief is :cry: !
Haha ja precies! maar toch vond ik het leuk om te zien.

Hier in Utrecht ben ik volgens mij wel uniek (nog geen andere r56 gespot).
Kees en Annet
Racende reporter

12 jun 2007, 08:24

M-iNdO schreef:
parklaneworks schreef:Je zou bijna gaan denken dat een MINI niet meer exclusief is :cry: !

Het is nog even wachten (week 34) op mijn nieuwe R56 (2008) maar dan staat er in Maarssen ook een R56
dat is van jouw af ongeveer 4 km, want ik zie je auto steeds staan bij Kroon op de amsterdamsestraatweg. :D

ps in de omgeving van ons heb ik al eerder wat R56's gezien, de meeste zijn Cooper en geen Cooper S.
M-iNdO
Be Mini
Be Mini

12 jun 2007, 19:06

BMW X3 schreef:
M-iNdO schreef:

Het is nog even wachten (week 34) op mijn nieuwe R56 (2008) maar dan staat er in Maarssen ook een R56
dat is van jouw af ongeveer 4 km, want ik zie je auto steeds staan bij Kroon op de amsterdamsestraatweg. :D

ps in de omgeving van ons heb ik al eerder wat R56's gezien, de meeste zijn Cooper en geen Cooper S.
Hey verrekt ben ik dan toch eindelijk gespot! :mrgreen:
Nog even doorbijten en dan kan jij genieten van je toffe bak 8)

Terug naar “MINI Spotting”