Ik moet heel eerlijk zijn de R105 vind ik gewoon stukken mooier maar voor de wintervelg is er niet zo heel veel te krijgen.mbvandenberg schreef: ↑22 sep 2020, 19:58Snap de keuze voor een extra set velgen helemaal. Misschien moet ik ze in het echt zien maar wordt niet wild enthousiast van het ontwerp i.c.m. de blauwe kleur. Maar komt omdat ik je zomerset onwaarschijnlijk fraai onder je MINI vindt staan![]()
Alles van 16" viel af ivm met de JCW remmen, 18" viel af omdat banden in die maat niet echt te krijgen zijn voor de winter.
Dus het moest een setje 17" gaan worden en dan vallen de gepolijste versies weer af vanwege strooizout etc.
wat overblijft is dan:
S-spoke 85 (worst velgen)
R99
R110
R112
Van bovenstaande vind ik de R112 & R99 het mooiste en gezien ik nu voordelig aan dit setje kon komen is dit een goede oplossing.
dit slangetje zit aan de brandstofdrukregelaar gekoppeld en die bevind zich onder de brandstofrail (welke onder de intercooler zit) en loopt dan vervolgens naar het inlaatspruitstuk. de nippel die bij mij op de foto te zien was zit onder de linker (als je voor de auto staat, dus bijrijderskant) IC inlaat.René 7 schreef: Wat betreft het inhouden van jouw mini en dat je ontdekte dat het slangetje niet op de nippel zat, waar zit dit slangetje en waar dient die voor?
Ja zeker! Ik probeer echt alles compleet te krijgen en dan het liefste ook nog de datum waarop de boekjes geprint zijn enigszins in de buurt van de besteldatum van mijn MINI. De meeste heb ik via marktplaats en ebay gevonden!Buur schreef: Leuk om de originele brochures te hebben he?! Enkele van de foto heb ik ook liggen en ik heb, omdat die van mij uit 2002 is, de brochures van 2001/2002.
Waar heb je ze vandaan als ik vragen mag?