F56 mini getuned
- Sytotoets
- Nieuw Lid
Bericht
F56 mini getuned
Ik heb mijn. F56 Mini Cooper laten tune van 136 pk naar 165 pk maar nu ik hoorde achter af dat ik er het beste e 5 benzine in kan gooien vroeg me af of ik ook niet gewoon e 10 kan blijven gebruiken weet niet of iemand hier ervaring mee heeft
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Re: F56 mini getuned
Mijn R56 en R55 Coopers rijden lekkerder op de E5 en heb vaker gehoord dat mensen die met getunde MINI's rijden minimaal 98/E5 rijden.
Je kunt dat het beste navragen bij je tuner, die zou je het beste advies moeten en kunnen geven.
Milco
Je kunt dat het beste navragen bij je tuner, die zou je het beste advies moeten en kunnen geven.
Milco
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Gewoon lekker E5 erin tanken. Je hoort veel mensen klagen over e10; hoger verbruik, en minder prettig draaien van de motor.
En die paar centen die je uitspaart bij het pompstation, ben je dubbel-en-dwars kwijt als je gedoe/reparaties krijgt bij je motor met wat opgepept vermogen.
En die paar centen die je uitspaart bij het pompstation, ben je dubbel-en-dwars kwijt als je gedoe/reparaties krijgt bij je motor met wat opgepept vermogen.
- Buur
- Mod virus alert!
Bericht
Plus dat E10 veel schraler is waardoor componenten in je brandstofsysteem onnodig hard kunnen slijten.
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zou vooral er ook aan denken de motorolie vaker te wisselen als je het allemaal heel wilt houden
Maar sowieso altijd E5/98 of hoger tanken
Maar sowieso altijd E5/98 of hoger tanken
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Onze sponsors