De lange bout gebruik je om de poelie er een stukje op te trekken. Daarna trek je hem aan met de originele krukasbout (nieuwe is inmiddels binnen).
Mini Cooper S R53 JCW ATI Super Damper Damage by Andy Ramdin, on FlickrDe schade op 1 van de vinnen
Mini Cooper S R53 JCW ATI Super Damper Damage by Andy Ramdin, on Flickr
Mini Cooper S R53 JCW ATI Super Damper Damage by Andy Ramdin, on FlickrEn de achterkant. De inkeping is om de poelie met de hand er een stukje op te krijgen. Het is een zogenaamde "interference fit" dus je moet hem een klein beetje opwarmen en daarna trekt hij zich strak om de krukas.
Mini Cooper S R53 JCW ATI Super Damper Damage by Andy Ramdin, on FlickrNieuwe peilstok. De originele peilstok is van plastic die op een gegeven moment afbreekt (wat een kuldesign), dus op tijd vervangen met een betere oplossing. Hij wijkt iets af qua maat, dus daar moet ik rekening mee houden bij het peilen.
Mini Cooper S R53 JCW by Andy Ramdin, on Flickr
Mini Cooper S R53 JCW by Andy Ramdin, on Flickr
Mini Cooper S R53 JCW by Andy Ramdin, on FlickrEn zo zit hij in de buis. Andere mod is ook zichtbaar, extra aardekabels
Mini Cooper S R53 JCW by Andy Ramdin, on Flickr[/QUOTE]
























. 






















