Gelukkig is het een hobby en dan moet je geen schema bij gaan houden wat het kost. Vooral uit kijken naar die grijns over een maand of twee als die charger weer alles bij elkaar gilt op weg naar meer toeren

Pakkingen en seals gewoon van Victor Reinz halen.RSR schreef: ↑04 okt 2020, 11:52Gisteren onderblok in Weert opgepakt, meteen een bodemplaat en bumpersteuntje meegenomen. Tevens nog 400 andere leuke aanvullingen voor de Mini zien liggen.......Mini is ingepland voor de eerste week november om de motor te demonteren, onderblok te voorzien van nieuwe drijfstanglagers, zuigerveren en de JCW kop te voorzien van nieuwe klepseals. Daarna het frisse blok weer in de auto. Koppeling zou 1500km geleden vervangen zijn (Mini schakelde echt perfect) dus dat zien we dan ook als het goed is. king racing drijfstanglagers gevonden in Duitsland, er werd mij geadviseerd oem zuigerveren te monteren en klepseals en ik nog even zoekende of er een merk bestaat wat er bovenuit steekt wat betreft het niet uitdrogen en duurzaamheid. Account aangemaakt bij Ekris, even wachten tot de korting is geactiveerd. Ik neem ook maar meteen de klopsensor mee.
Wacht even af of de compressor nog gezond is, staat nu 109dkm op het blok. Zo ja verse olie erin en dan maar meteen andere nokkenas, die gaat er toch uit voor de klepseals. En als alles toch los ligt maar meteen een kleine upgrade plaatsen........
Gr Ron
Onze sponsors