Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Moet zeggen dat ik tot op heden mijn pakketjes welke uit het buitenland komen en vervolgens via PostNL geleverd worden sneller in huis heb dan de pakketjes welke binnen nederland verstuurd worden.nd-photo.nl schreef: ↑04 dec 2020, 14:12Ik wacht al sinds mid november op een pakje uit de UK (Royal Mail > PostNL), blijkbaar gaat er iets niet helemaal goed.
Nee het is altijd drama... Heb wel te doen met de bezorgers, "onze" bezorger is echt een goeie gozer maar de hoeveelheid pakketjes die hij per dag moet leveren (zeker in deze tijden) is niet normaal.René 7 schreef: Heeft post nl z'n zaakjes ooit op orde gehad dan? Mijn ervaring met dat post nl is alleen maar ellende. Maar dit terzijde, Maik je bent gewoon een perfectionist die een ontzettend mooie Mini alleen maar mooier maakt.
Staan op het lijstje!nd-photo.nl schreef: ↑09 dec 2020, 17:47Die boutjes van je kleppendeksel moet je ook nog een keer vervangen![]()
Pfoe, hoeveel tijd ik er mee bezig ben geweest..mbvandenberg schreef: ↑07 dec 2020, 21:20Ziet er netjes uit Maik! Vast een fijn gevoel dat het allemaal weer netjes is incl. rubbertjes e.d. Hoeveel tijd was je hiermee kwijt (misschien ook leuk om te weten die dit ook van plan zijn te doen :-)
Dat zou leuk zijn maar dat is niet het doel. In 99% van de gevallen schrijft een auto alleen maar af maar daarentegen een hobby mag geld kosten.Buur schreef:Deze wagen word met de dag meer waard...
Thanks! Ik ga lekker doorDaniel_S schreef: Lekker bezig. Dit is wel mini/mod virus 3.0.
Complimenten voor wat je doet!
Onze sponsors