Tja ze hebbe nog wel maar met pdc.. en ik wil echt niet rare gaatjes in me bumper :SBerthil schreef:Volgens mij heeft Jonkers nog BRG, ik zou het even navragen.
Tenzij je natuurlijk 1500 Euro méér wilt betalen omdat het zonder PDC/reflectoren moet en van de dealer moet komen.
Aerokit kosten delen?
- Elmar Nieser
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Elmar Nieser
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bij deze de bevestiging, ik HAD pdc-gaten. Nu zie je er niets meer van, heeft die vriend van Menno mooi weggewerkt. Ik hoop natuurlijk dat het zo mooi blijft (weer- en temperatuursinvloeden hebben misschien invloed), maar dat zal de tijd leren. Vooralsnog ben ik er ERRUG blij mee.
Je kunt het bekijken bij MU.
gr. marss
Je kunt het bekijken bij MU.
gr. marss
- Elmar Nieser
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Mijn kart
Ik ben er toch nog niet helemaal over uit
Ik vraag me toch af of het vreemd staat als je alleen skirts neemt. Ik vind het namelijk echt jammer je geen chrome meer in je grill hebt als je een Aero bumper erop neemt

- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zal 'm zeker goed staan! Ik zou zelf ook eerder de skirts nemen en niet de bumpers. Vind de bumpers wel mooi, maar heb er geen extra geld voor over.Elmar Nieser schreef:Ik ben er toch nog niet helemaal over uitIk vraag me toch af of het vreemd staat als je alleen skirts neemt. Ik vind het namelijk echt jammer je geen chrome meer in je grill hebt als je een Aero bumper erop neemt
- Elmar Nieser
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Mijn kart
Wat is trouwens de 'orginele' naam van een Aero kit? Als ik bij de dealer informeer naar die skirts sta ik nie voor schut 

- katjan
- Mod virus alert!
Bericht
Wij hebben een beetje het zelfde gevoel. Dat chrome staat zo leuk bij onze astro black mini, maar die aero skirts zouden er zeker niet mis onderstaan.Elmar Nieser schreef:Ik ben er toch nog niet helemaal over uitIk vraag me toch af of het vreemd staat als je alleen skirts neemt. Ik vind het namelijk echt jammer je geen chrome meer in je grill hebt als je een Aero bumper erop neemt
Onze sponsors