Thanks! Hoogst waarschijnlijk wel, maareh heb je weer een R53 gevonden

Die zwarte plastic rand onder je achterbumper is anders van vorm, maakt de bumper net eff wat dikker
Bedankt, gaat zeker goed komen! en hopelijk treffen we eens op een meeting in het aankomende jaar.Daniel_S schreef: ↑31 dec 2020, 18:23Mooi verhaal en leuk om te zien dat je er zoveel TLC in stopt. Vanaf de plaatjes en verhalen is het moeilijk om een favoriete mod aan te wijzen. In het echt is het volgens mij veel mooier.
Ik vind het bewonderenswaardig om te zien hoe je JCW onderdelen bij elkaar aan het scoren bent. Je vastberadenheid siert je.
Keep Up the good work. En ik hoop dat je ook de laatste delen kunt scoren in 2021.
Zal ik zeker doen! Hopelijk vind je snel een leuke R53!Sanderz schreef: Druk mee bezig, dus als je tegen die tijd aan mij wil denken?![]()
Mocht Sanderz hem tot niet nemen ben jij aan de beurtrobertok schreef: Haha
Lekker.
En anders wil ik ook wel GP trim. Want mijne is zo faal..![]()
Ben benieuwd naar je mods!RSR schreef: Echt een plaatje van een Mini. Waar jij allemaal ori JCW delen zoekt ga ik zelf de Mini wat aanpassen in het interieur. Er is l een paar meter zelfklevend alcantara onderweg. En help me even, wat is een GP trim ?![]()
Thanks, haast heb ik zeker niet maar toch hoe eerder hoe betermbvandenberg schreef: Geweldig overzicht Maik! Laat een beetje zien hoeveel tijd en toewijding je in dit project stopt. Hopelijk lukt het je om de R53 compleet te krijgen, en het helpt als je geen haast hebt :-)
Achterbumper verhaal is nieuw voor mij. Kan mij voorstellen dat het mooi staat maar met de huidige is ook niets mis ;-) Goede jaarwissseling en hopelijk tot meets!
Alles werkte gewoon hoor! Vond het alleen storend dat het 2 verschillende waren.
Onze sponsors