Sinds vorige week ben ik de troste eigenaar van een nieuwe Mini Clubman Richmond Park edition. En ik kan je vertellen; ik ben er blij mee..... Komende uit een BMW 1 serie zie ik een hoop overeenkomsten, maar de Mini wint het qua emotie

Toch ben ik even zoekende naar een paar dingen die ik niet kan vinden. Ik hoop dat ik die vragen hier mag stellen.
1. Omdat ik een (afneembare) trekhaak heb werkt de sensor onder de bumper niet meer om de deur te openen. Is dat op de een of andere manier te fixen? Je zou zeggen zet de sensor een centimeter of 15 naar links of rechts..... maar kan dat ook?
2. Klopt het dat de logo projectie alleen in de linke spiegel zit? Wanneer ik de auto van het slot haal zie ik die namelijk alleen aan de linker kant. In de portieren zit wel verlichting, maar geen logo of plaatje.
3. Is er in het nieuwe display ook een dagteller zichtbaar te krijgen? Ik heb nu alleen de totaal teller en de opties die ik via ‘Mijn Mini’ kan instellen.
4. Betreft de verlichting. Bij de BMW was ik gewend dat het dimlicht bleef brander als ik de motor uit zette. Follow-me home heet dat geloof ik. Bij de Mini krijg ik dat niet voor elkaar terwijl de instelling toch op 60 seconde staat. Hetzelfde voor de welkoms verlichting. Betreft dat alleen de lampjes in de deuren (handgrepen en linker spiegel) of kan ook de normale verlichting gaan branden?
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen. Anders wordt het een rit naar de dealer en in deze corona tijd wil ik dat even voorkomen....
Groet,
Pieter