Hallo,
Ik ben dus mitchell en net als vele andere hier in afwachting van een nieuwe auto. Voor mij zou dit de nieuwe R56 MCS worden. Hij zal chilli red worden met chili pakket, zwart dak/spiegels/striping en 17inch web-spoke velgen. Hij zal waarschijnlijk (en misschien maar goed ook) nog niet in het bezit zijn van de opties van model 2008. Maar hij zal wel ongeveer 28 juli gelevert worden en hoop hem daarna zo snel mogelijk op te kunnen halen.
Al enkele weken ben ik aan het rond kijken op dit forum naar de discussies en de filmpjes van de meetings! Ik hoop hier dan binnenkort ook deel aan te kunnen nemen!
Ik kwam op deze site door de reclame van een voorbij scheurende mini. Mijn vraag was dan ook hoe er aan deze stickers valt te komen? Ik denk namelijk niet dat ze zullen weerstaan op mijn mini.
Tot ziens allemaal op de MiniUnited (nog niet in eigen mini maar op de bijrijders stoel van een vriend)!
Mitchell stelt zich voor
- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Heel veel plezier op het formum en straks met je nieuwe MINI!. Ik ben zelf ook afwachtende op mijn nieuwe (showroommodel) Cooper S. Het toeval wil dat ik hem ook op de 28e juli ga ophalen. Dit duurt gelukkig niet al te lang meer
.

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hi Mitchell,
Welkom bij de NewMINIclub, hoop veel van je te horen op het forum en zien tijdens de vele meetings.
gr.
floris van Dam
Welkom bij de NewMINIclub, hoop veel van je te horen op het forum en zien tijdens de vele meetings.
gr.
floris van Dam
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heeee!! Nog zo'n schitterende R56 erbij! We zien je op MINI UNITED! Veel plezier hier en tot meets. 

Onze sponsors