zonder woorden
Holland op z'n best !!
- henkietenk
- Volledig MINI minded!

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Twee jaar geleden waren Henk en ik aan het werk en toen kwam er een grote Fendt voorbij met daarachter gekoppeld een grote omgebouwde kieper (omgebouwd tot caravan), deze kwam ook van de Zwarte Cross af. Deze was geheel zwart gespoten/geschilderd, compleet met ramen Stond er achterop de tekst:
'Ja moeders van Nederland, ook uw dochter is hierin beland!'
Zoiets zeg maar:
Twee jaar geleden waren Henk en ik aan het werk en toen kwam er een grote Fendt voorbij met daarachter gekoppeld een grote omgebouwde kieper (omgebouwd tot caravan), deze kwam ook van de Zwarte Cross af. Deze was geheel zwart gespoten/geschilderd, compleet met ramen Stond er achterop de tekst:
'Ja moeders van Nederland, ook uw dochter is hierin beland!'
Zoiets zeg maar:

- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
prachtig filmpje, mijn neef gaat er ook elk jaar naar toe met z'n voetbal team en hoor precies de elfde verhalen als van deze boer.
Vooral "wat is de kleur van je tractor"echt geniaaal.
gr.
floris
Vooral "wat is de kleur van je tractor"echt geniaaal.
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
mooi filmpje
Ivo schreef:Nou moet je niet denken dat alle festivals in Nederland zo zijn: zo zie je het alleen bij de Zwarte Cross en MINI United.
mooi filmpje
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Onze sponsors