Dash verlichting klaar !!!
- gilles
- Mod virus alert!
Bericht
ik heb mij het ook nog steeds niet beklaagd hoor .. super mod
hier wat foto's van mijn blauwe verlichting klik
ik ben wel benieuwd hoe je het verwarmingspanneel gaat doen?? dat zijn geen smd's dacht ik ..
en van wat maak jij de kleurenfilters ? en de naalden, hoe doe je die ? (denk ook rood ipv oranje te steken) ..

hier wat foto's van mijn blauwe verlichting klik
ik ben wel benieuwd hoe je het verwarmingspanneel gaat doen?? dat zijn geen smd's dacht ik ..
en van wat maak jij de kleurenfilters ? en de naalden, hoe doe je die ? (denk ook rood ipv oranje te steken) ..
- kooitje
- Nieuwsgierig
Bericht
sorry voor de trage reactie
sorry
Ik zal alles even netjes op de rij zetten.
Binnen nu en een maand ga ik mijn eerste blauwe led's plaatsen met rode displays en naalden.
Eerst even de foto's van mijn auto:
Ik heb ook een sfeer led gemaakt onder het klokje, die schijnt vanaf de bovenkant de auto in, zoals je nu veel bij nieuwe auto's ziet.
De LED zit niet in het zicht en geeft mooi licht.
Ook de 2 led's die onder de toggle switches zitten zijn nu rood.
De kachel display en radio gaan ook nog een keer, dat weet ik zeker !!!
Ook de witte led's die ik nu heb gemonteerd zijn sterker van sterkte.
see for youreself:

Groeten,
Mart

Ik zal alles even netjes op de rij zetten.
Binnen nu en een maand ga ik mijn eerste blauwe led's plaatsen met rode displays en naalden.
Eerst even de foto's van mijn auto:
Ik heb ook een sfeer led gemaakt onder het klokje, die schijnt vanaf de bovenkant de auto in, zoals je nu veel bij nieuwe auto's ziet.
De LED zit niet in het zicht en geeft mooi licht.
Ook de 2 led's die onder de toggle switches zitten zijn nu rood.
De kachel display en radio gaan ook nog een keer, dat weet ik zeker !!!
Ook de witte led's die ik nu heb gemonteerd zijn sterker van sterkte.
see for youreself:

Groeten,
Mart
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Zo hé, ik zie 192.763 kilometer op de teller
Binnenkort een 2-ton feestje

Binnenkort een 2-ton feestje

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
De sfeerleds zitten ook in de facelift. Als je een beetje handig bent kun je die erbij plaatsen en heb je ook meteen kaartverlichting (voor wie nog geen TomTom heeft
)
Ik heb dus met wat modificatie zo'n facelift sfeerverlichting in mijn pre-facelift gezet, de hele middenconsole wordt erdoor verlicht:

Verder bestaat er de extra interior lighting kit uit Amerika, niet in Nederland te bestellen maar door MINI Amerika uitgebracht. LEDs in de bekerhouders en glasbuis onder de tuimelschakelaars. Ik heb hem cadeau gekregen van een Amerikaanse collega
:

En ik heb LEDs in de deuropener geplaats. In de facelift zitten deze ook maar deze zijn een stuk krachtiger wat ik mooir vind. EN ik heb zelf de voetverlichting er in gezet, en een rode led achter de witte reflector die aangaat als de deur open gaat:

Ik heb dus met wat modificatie zo'n facelift sfeerverlichting in mijn pre-facelift gezet, de hele middenconsole wordt erdoor verlicht:

Verder bestaat er de extra interior lighting kit uit Amerika, niet in Nederland te bestellen maar door MINI Amerika uitgebracht. LEDs in de bekerhouders en glasbuis onder de tuimelschakelaars. Ik heb hem cadeau gekregen van een Amerikaanse collega

En ik heb LEDs in de deuropener geplaats. In de facelift zitten deze ook maar deze zijn een stuk krachtiger wat ik mooir vind. EN ik heb zelf de voetverlichting er in gezet, en een rode led achter de witte reflector die aangaat als de deur open gaat:

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Je zegt dat er LED's in de deuropener van een facelift model zitten. Heb ik volgens mij helemaal niet?
Ik heb een Cooper, geen S en ook geen Chili of Pepper pakket. Ligt daar het verschil?
Ik heb een Cooper, geen S en ook geen Chili of Pepper pakket. Ligt daar het verschil?
Gr, Marcel
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Alleen de middenconsole rond de versnellingspook moet er uit, en dat is niet zoveel werk. Slechts 4 schroeven. Stroom wordt netjes doorgelust vanaf de cigarettenaansteker, alles kant en klaar via de stekkers die er al aan zitten.
Outmotoring.com is de enigste die MINI accesoires uit Amerika naar het buitenland stuurt, maar ik kan het zo niet vinden op hun (nieuwe) website. Misschien kun je ze een e-mailtje sturen.tysie schreef:Weet jij waar je zo'n sfeerverlichtingspakket zou kunnen kopen/bestellen en wat dit ongeveer zou moeten
gaan kosten?
(is het inbouwen moeilijk....en veel werk???)
Alleen de middenconsole rond de versnellingspook moet er uit, en dat is niet zoveel werk. Slechts 4 schroeven. Stroom wordt netjes doorgelust vanaf de cigarettenaansteker, alles kant en klaar via de stekkers die er al aan zitten.
Volgens mij moet je dan het extra interieur verlichtingspakket hebben, maar facelift eigenaren kunnen je dat misschien beter vertellen.mderijke schreef:Je zegt dat er LED's in de deuropener van een facelift model zitten. Heb ik volgens mij helemaal niet?
- LaurenZio
- Enthousiast
Bericht
Groupbuy... Groupbuy...Berthil schreef:Outmotoring.com is de enigste die MINI accesoires uit Amerika naar het buitenland stuurt, maar ik kan het zo niet vinden op hun (nieuwe) website. Misschien kun je ze een e-mailtje sturen.tysie schreef:Weet jij waar je zo'n sfeerverlichtingspakket zou kunnen kopen/bestellen en wat dit ongeveer zou moeten
gaan kosten?
(is het inbouwen moeilijk....en veel werk???)

Onze sponsors