Hallo allemaal,
Mijn naam is Rob Jonker, 51 jaar en woon in Guttecoven, een kerkdorpje in de gemeente Sittard-Geleen, Limburg dus.
Ik ben 3 jaar geleden tegen een mooie zilverkleurig R50 automaat uit 2002 opgelopen en was direct om. Na heel veel rijplezier was vorig jaar aug/sept het moment aangebroken om te upgraden. Planning was een R56 maar het is zelfs een R60S All4 van 10/2012 geworden. Ben er heel blij mee, heerlijke auto zeker na de stage 1 tuning van afgelopen week door Martijn Schols...aircooler en uitlaat staan nu in de planning...zo blijven we bezig.
Even voorstellen, nieuw lid uit Limburg
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: Even voorstellen, nieuw lid uit Limburg
Geniet van de nieuwe aanwinst.
Goed dat je een All4 hebt nu. Zeker met al die overstromingen bij jullie. Hoop dat die er nog staat
Goed dat je een All4 hebt nu. Zeker met al die overstromingen bij jullie. Hoop dat die er nog staat

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Rob_R60S
- Nieuw Lid
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Re: Even voorstellen, nieuw lid uit Limburg
Nice ride Rob, ook mooie kleur
Ik lees dat je je auto bij Martijn Schols in onderhoud hebt, daar is ie in goede handen, ik heb daar mijn bide Coopers ook in onderhoud maar een top garage
Veel (rij)plezier met je nieuwe aanwinst.
Gr. Milco

Ik lees dat je je auto bij Martijn Schols in onderhoud hebt, daar is ie in goede handen, ik heb daar mijn bide Coopers ook in onderhoud maar een top garage

Veel (rij)plezier met je nieuwe aanwinst.
Gr. Milco
Onze sponsors