Maik's R53 JCW Checkmate
- Daniel_S
- NMC Moderator
- Contacteer:
Bericht
Re: Maik's R53 JCW Checkmate
En dan denk je dat hij bijna klaar is….
. Ik weet niet waar je het vandaan haalt Maik. Maar mocht ik ooit een spelt in een hooiberg moeten zoeken, dan kom ik jou om advies vragen.

- René 7
- 4 op een rij!
Bericht
Petje af Maik, ALWEER een onverwachte prachtige update.
Het is zo mooi om te zien hoe jij alles tot in de puntjes verzorgd.
Alle respect.
Hoop ooit jouw Mini eens een keer in het echt te bewonderen.
Groetjes René
Het is zo mooi om te zien hoe jij alles tot in de puntjes verzorgd.
Alle respect.
Hoop ooit jouw Mini eens een keer in het echt te bewonderen.
Groetjes René
- MaikR53
- Be Mini
Bericht
Een tijdje terug schreef ik het volgende:
Een setje JCW Veren volgt binnenkort aangezien deze nog nieuw te krijgen zijn zit hier voor mij (nog) geen druk achter.
En dan de laatste… Verlichtte JCW instaplijsten.
Pas 1 keer een set te koop gezien en die was al verkocht voor ik überhaupt kon reageren. Maar na lang zoeken en in dit geval een beetje geluk heb ik gister het volgende kunnen ophalen:
John Cooper Works instaplijsten verlicht (51470417695)

Zodra de JCW veren er ook zijn zal ik een “eind” post maken want op dat moment kan ik zeggen dat daadwerkelijk elke JCW Accessoire zich op/aan/in de MINI bevind. Alhoewel niet elke maar in ieder geval een versie van elke beschikbare optie.
Daarnaast gister nog een leuk tourtje gereden met R52, R53, R56 en F56 modellen. Deze keer in de omgeving van Breda met super leuke polderweggetjes waar de MINI zich helemaal thuis voelde. Enige nadeel, de dag ervoor waren de bieren gerooid. Dusja…… een foto zeg genoeg denk ik:

Binnenkort maar even de MINI goed wassen en dan is het tijd voor de winterslaap.
Nu een aantal maanden later ligt de spoiler klaar voor montage, nu nog even tijd en moed vinden om hem ook daadwerkelijk erop te plakken.
Een setje JCW Veren volgt binnenkort aangezien deze nog nieuw te krijgen zijn zit hier voor mij (nog) geen druk achter.
En dan de laatste… Verlichtte JCW instaplijsten.
Pas 1 keer een set te koop gezien en die was al verkocht voor ik überhaupt kon reageren. Maar na lang zoeken en in dit geval een beetje geluk heb ik gister het volgende kunnen ophalen:
John Cooper Works instaplijsten verlicht (51470417695)

Zodra de JCW veren er ook zijn zal ik een “eind” post maken want op dat moment kan ik zeggen dat daadwerkelijk elke JCW Accessoire zich op/aan/in de MINI bevind. Alhoewel niet elke maar in ieder geval een versie van elke beschikbare optie.
Daarnaast gister nog een leuk tourtje gereden met R52, R53, R56 en F56 modellen. Deze keer in de omgeving van Breda met super leuke polderweggetjes waar de MINI zich helemaal thuis voelde. Enige nadeel, de dag ervoor waren de bieren gerooid. Dusja…… een foto zeg genoeg denk ik:

Binnenkort maar even de MINI goed wassen en dan is het tijd voor de winterslaap.
- Daniel_S
- NMC Moderator
- Contacteer:
Bericht
Heeel gaaf en bewonderenswaardig hoe je dit voor elkaar hebt gekregen. Maar….. nu?
Niet verkopen hoop ik, maar genieten van een heerlijke en zeeeeer complete mini.!
Niet verkopen hoop ik, maar genieten van een heerlijke en zeeeeer complete mini.!
- René 7
- 4 op een rij!
Bericht
Hoi Maik, echt geweldig die verlichte instaplijsten. Ik kwam ze een paar maanden terug ook toevallig tegen, alleen dat bleek een oplichter te zijn.
Alweer een top item voor jouw toch al wonderschone Mini !
Geniet ervan man.
Groeten René
Alweer een top item voor jouw toch al wonderschone Mini !
Geniet ervan man.
Groeten René
- René 7
- 4 op een rij!
- MaikR53
- Be Mini
Bericht
Elke keer als ik in de MINI stap krijg ik een lach op mijn gezicht het blijft gewoon genieten.
Klaar ben ik ook nog niet, zou nog een aantal dingetjes willen aanpakken maar dat komt allemaal nog wel.
Nee zeker niet verkopen! optimaal genieten dat wel.
Elke keer als ik in de MINI stap krijg ik een lach op mijn gezicht het blijft gewoon genieten.
Klaar ben ik ook nog niet, zou nog een aantal dingetjes willen aanpakken maar dat komt allemaal nog wel.
Ohjee dat is niet best, hopelijk oprijd achter gekomen?René 7 schreef: Ik kwam ze een paar maanden terug ook toevallig tegen, alleen dat bleek een oplichter te zijn.
Uiteraard! wordt geregeldRené 7 schreef:Oja, wel ff wassen, dit kan natuurlijk niet he

- René 7
- 4 op een rij!
- robertok
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht Mijn R53 JCW -SYR

Mooie vondst maik!
Super dik!
Enne je bent nooit klaar
..
Jou mods gedaan sneller dan de mijne..
Maar dan moet ik ook niet zoveel auto’s hebben
.
^Robbert
Super dik!
Enne je bent nooit klaar

Jou mods gedaan sneller dan de mijne..
Maar dan moet ik ook niet zoveel auto’s hebben

^Robbert

- mbvandenberg
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Geweldig Maik! Een inspiratiebron voor velen denk ik zo. En wat een mooi idee dat je topic hopelijk nog jaren lang zichtbaar is en zal opduiken in zoekresultaten van mensen als ze opzoek zijn naar alle jcw parts! Petje af voor je werk!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Groeten Maurice
MINI Clubman eigenaar maar gek op alle MINI's
Klik hier voor mijn 'Show your ride' topic.

MINI Clubman eigenaar maar gek op alle MINI's
Klik hier voor mijn 'Show your ride' topic.

- MaikR53
- Be Mini
Bericht
Zo maar weer eens wat tijd gestoken in de MINI.
Na het tourtje waarbij de MINI meer beige als space blue was heb ik hem enkel gewassen en daarna binnen gezet met de "pyjama" aan en de lader eraan.
Had nog een setje originele zonneschermpjes weten te kopen dus die konden ook gelijk in de MINI.
De zonneschermpjes (P/N Achterruit: 51460413976, P/N Zijruiten: 51460413977)
Kom nog wel een clipje te kort dus die staat in bestelling, zit nu net niet helemaal lekker bij het achterraam.

Toch een beetje die getinte ramen look

En vandaag maar even het interieur weer netjes gemaakt:

Na het tourtje waarbij de MINI meer beige als space blue was heb ik hem enkel gewassen en daarna binnen gezet met de "pyjama" aan en de lader eraan.
Had nog een setje originele zonneschermpjes weten te kopen dus die konden ook gelijk in de MINI.
De zonneschermpjes (P/N Achterruit: 51460413976, P/N Zijruiten: 51460413977)
Kom nog wel een clipje te kort dus die staat in bestelling, zit nu net niet helemaal lekker bij het achterraam.

Toch een beetje die getinte ramen look

En vandaag maar even het interieur weer netjes gemaakt:

- robertok
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht Mijn R53 JCW -SYR

Potver Maik! M'n schermpjes 
Staat mooi toch zo! en het kan er zo weer uit, ipv bestickeren.
^Robbert

Staat mooi toch zo! en het kan er zo weer uit, ipv bestickeren.
^Robbert

- Daniel_S
- NMC Moderator
- Contacteer:
Bericht
Staat er weer lekker bij. Heb de zonneschermen ook. Erg handige en simpele mod. En helpt idd zelfs nog een beetje met de looks (getinte ramen )
- MaikR53
- Be Mini
Bericht
Al sinds aankoop zag mijn sleutel er niet zo best uit… maar helaas is er voor de Facelift sleutel niet zo makkelijk een logotje te krijgen
Dus hier en daar eens rond gevraagd en uiteindelijk in t verre oosten iemand gevonden die logotjes voor sleutels maakt en die naar wens wel wat wilde maken. Dus wensen door gegeven en een aantal laten maken:

Dus sleutel even goed schoon gemaakt en met een wattenstaafje en stickerverwijderaar de oude lijmresten verwijderd om vervolgens een nieuw stickertje te plakken.
Vooraf (scheef vergeeld logo)

En erna, weer netjes. Schoonmaak beurtje kon hij na 3 jaar in een hoesje wel gebruiken.

Dus hier en daar eens rond gevraagd en uiteindelijk in t verre oosten iemand gevonden die logotjes voor sleutels maakt en die naar wens wel wat wilde maken. Dus wensen door gegeven en een aantal laten maken:

Dus sleutel even goed schoon gemaakt en met een wattenstaafje en stickerverwijderaar de oude lijmresten verwijderd om vervolgens een nieuw stickertje te plakken.
Vooraf (scheef vergeeld logo)

En erna, weer netjes. Schoonmaak beurtje kon hij na 3 jaar in een hoesje wel gebruiken.

- Daniel_S
- NMC Moderator
- Contacteer:
Bericht
Dat ziet er weer uit als nieuw. Durf mijn gehavende sleutel er niet meer naast te leggen.
Ook mijn mini logo is verdwenen van de sleutel.
Mocht je nog verkopen/ over hebben. Ik hou me aanbevolen.
Ook mijn mini logo is verdwenen van de sleutel.
Mocht je nog verkopen/ over hebben. Ik hou me aanbevolen.
Onze sponsors