keb der toen straks aan de foon gehad. het wilde niet lukken omdat de driverlights er niet af gingen
dus vandaar dat het zo lang duurde.. hoop dat het ondertussen gelukt is!
Hoi, zie je naam zo vaak op het forum en nu zie ik pas je super mooie
pw S-je. Echt mooi, ben benieuwd naar je mod's van vandaag en de verlaging van morgen.
Kom je zaterdag met de mini? dan kan ik em ff bewonderen.
suc6
erika
Kga natuurlijk niet te veel vertellen, want Blontie mag zelf verslag uitbrengen. Maar ik ben vanavond ff langsgereden. Coentje en Ida waren nog hard aan het sleutelen, ze zijn idd tegen enige probleempjes aangelopen. Maarruhhh, voorzover ik 'um nu heb gezien en het idee zoals ie moet worden, dan wordt ie erg VET en rete !!!
Jaaaaaaaaaaaaaa!!!! Het zit eronder, op de grille na. Coen heeft zo hard gewerkt DANK JE WEL COEN!!!!!
Wat kan je werken zeg, ik ben trots op je. Zonder jou had dit resultaat er niet geweest. Jammer van de Aerogrill want met geen mogelijkheid waren de lampjes los te krijgen. Maaaaaaaaaaaaaar, vanmiddag toch ff langs RENOVA gereden om te vragen of zij er nog iets mee konden en jawel hoor, ze hadden een oplossing, omdat de lampjes dus echt helemaal vastgeroest zitten krijg ik onder garantie nieuwe lampjes en monteren hun ze gelijk op mijn Aero grille. DANK JE WEL!!!
Hier alvast de foto's van de verlaging, de foto's van de Aerokit volgen dus dinsdag.
Laatst gewijzigd door Blont-007 op 14 jun 2007, 20:47, 4 keer totaal gewijzigd.