Dank je wel Daniel! Bezoek was zeker leuk en dat ik een rondleiding kreeg was onverwachtsDaniel_S schreef:Wauw. Zeer gave foto’s. En leuk om de fabriek te kunnen bezoeken.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dank je wel Daniel! Bezoek was zeker leuk en dat ik een rondleiding kreeg was onverwachtsDaniel_S schreef:Wauw. Zeer gave foto’s. En leuk om de fabriek te kunnen bezoeken.
Dank je wel Niek! Ben heel blij met de fotoserie. Leuk voor nu en later om op terug te kijkenniekcarfreak schreef:Prachtige Clubman en foto's
Dank je wel Maik! Ben er blij mee! Die maak ik niet met mijn iPhone en daarnaast helpt de locatie ook erg mee!MaikR53 schreef:Weer prachtige plaatjes!
Dank je wel Coen! Die achterkant staat mij ook wel aan
Dank je wel Daniël! Heel leuk om aan zo’n truck te werken en met name omdat je er ook mee kan rijden.Daniel_S schreef:Wauw. Weer een leuke update. Had ook niet echt verwacht dat je stil zou zitten.
De rc truck ziet er super uit. Wordt zeker een mooie combinatie met een trailer.
Je mini staat er (zoals altijd) weer super bij. Beetje om jaloers op te worden. Om de week wassen is bij mij al niet haalbaar. De afgelopen periode bijna geheel niet aan toegekomen.
Ook het documenteren doe je al net zo netjes. Petje af.
Ook jij een heel goed en gezond nieuw jaar met vele plezierige kilometers!
Dank je wel Niek! Het RC wereldje is best groot. Waarschijnlijk veel mensen die het voor zich zelf houden maar ook veel communities en evenementen die er worden gehouden. Dat zweefvliegtuig moet natuurlijk nog wel een keer gaan vliegen toch? Of ben je bang dat het een enkele reis wordt? ;-)niekcarfreak schreef:Leuke update Maurice.
Die RC Truck is ook leuk, ik heb vroeger ook verschillende RC modellen(auto's, boten) gehad.
Heb nog een zweefvliegtuig liggen wat bijna af is maar waarschijnlijk nooit zijn luchtdoop gaat krijgen.
Fijne jaarwisseling!
Dank voor de complimenten Robbert en leuk dat je ook aan de RC hobby doet. Ik zat letterlijk te twijfelen tussen een Crawler (zelfs een defender) of een truck, wat een toeval :-)robertok schreef:Dikke truck Maurice!leuke hobby.
Staan er bij mij ook wat op de kast. Laatst een crawler ( defender) gehaald met nu metalen assen en aandrijflijn erbij.
Alleen.. is je mini nu ook Fabrieksnieuw?![]()
![]()
Wat je nog kan doen aan de mini... niet veel meer ?
^Robbert
Hoi Kevin! Dank voor je complimenten. Hoop niet dat je mijn hele topic hebt gelezen want dan ben je wel even zoet geweestK-vinR56s schreef: ↑03 jan 2022, 13:13Wat een gave clubman is dit zeg!! Tot in detail over nagedacht en aangepakt. Respect!
Ben erg jaloers op de facelift voorbumper met r59 diffuser eronder. Hoop deze combi ook eens te kunnen monteren.
De sideskirts zijn deze clubman specifiek of passen deze ook op de r56. Vind ze gaaf omdat ze deels in de lak zitten. Geeft die auto net iets extra's
Onze sponsors