Was dat bij Ugchelen in de buurt?
T lijkt allemaal op elkaar dat wel.

^Robbert
Zo goed als alles hahambvandenberg schreef: ↑05 jan 2022, 15:30Hoi Kevin! Dank voor je complimenten. Hoop niet dat je mijn hele topic hebt gelezen want dan ben je wel even zoet geweestK-vinR56s schreef: ↑03 jan 2022, 13:13Wat een gave clubman is dit zeg!! Tot in detail over nagedacht en aangepakt. Respect!
Ben erg jaloers op de facelift voorbumper met r59 diffuser eronder. Hoop deze combi ook eens te kunnen monteren.
De sideskirts zijn deze clubman specifiek of passen deze ook op de r56. Vind ze gaaf omdat ze deels in de lak zitten. Geeft die auto net iets extra's![]()
Zelf heb ik de facelift Cooper S bumper en R59 diffusor los van elkaar gekocht. Geen idee of de kans dan groter wordt dat je wat vindt.
Over de sideskirts: ik weet niet zeker of ze alleen voor de Clubman bestaan. Je ziet vaker de JCW skirts met die zwarte 'nep' roosters maar die vond ik niet goed passen bij de Cooper S voor- en achterbumper
Dank je wel Coen! Ik heb zelf altijd ontzettend veel baat gehad bij het Forum en alle tips die er gedeeld worden.Coen1 schreef:Prachtig de tips die je deelt en hoe je hem onderhoud.
Hi Milco. Dank voor je leuke reactie. De auto’s die jij zoekt zijn ook zeker leuke auto’s. En fijn als je bij MINI kan blijven.Schroefie schreef:Hoi Maurice,
heel begrijpelijk, vooral met de uitbreiding van het gezin en als je een mooie Volvo als lease auto hebt ook niet verkeerd.
Ik ben zelf bezig met een hogere instap en ben naar een Paceman cq Countryman aan het kijken, heb geen haast dus rustig blijven zoeken naar een mooi exemplaar met niet al teveel kilometers. Jouw Clubman is natuurlijk een gaaf ding dus verwacht niet dat het moeilijk wordt om die te slijten, mooi voor erbij.
Mocht ie in de verkoop komen, laat maar weten dan zal ik kijken of er iemand binnen de vrienden groep interesse heeft.
Gr. Milco
Leuk bericht Daniel!Daniel_S schreef:Jammer te lezen, maar soms is het niet anders. Kinderen en gezin zijn belangrijk. En met 2 kleintjes heb je je handen vol.
Hopelijk komt ie inderdaad bij een nieuwe liefhebber terecht.
Succes met de verkoop.
Onze sponsors