Ziet er inderdaad heel dik uit!
Zijn het andere eindstukken op de originele uitlaat of een andere uitlaat gemonteerd?
Ragnar’s F-Clubman
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht 

En je kunt je originele uitlaat gebruiken. Ik heb we de pijp aan beide kanten iets ingekort. Dat er geen kans is op schuren. ( uitlaat wordt altijd langer wanneer hij warmer wordt. Door de nieuwe eindstukken klinkt de JCW-Pro uitlaat alleen maar voller. Erg blij mee.
Hier nog ff een foto van de ander kant van de mini.
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
Re: Ragnar’s F-Clubman
Merci!Peter schreef:Holy shit!!!

Dat vind ik zelf ook. Ben er erg blij mee.Daniel_S schreef:Dat is idd wel een dikke achterkant! Ziet er super uit!

Onderste deel is door een Japanse Mini tuner gemaakt. Zoek maar eens op Duell-AG. Daar is ook de achter spoiler van. En de wind stukken die zij gebruikt hebben zijn van een Mercedes AMG.niekcarfreak schreef:Ziet er inderdaad heel dik uit!
Zijn het andere eindstukken op de originele uitlaat of een andere uitlaat gemonteerd?
En je kunt je originele uitlaat gebruiken. Ik heb we de pijp aan beide kanten iets ingekort. Dat er geen kans is op schuren. ( uitlaat wordt altijd langer wanneer hij warmer wordt. Door de nieuwe eindstukken klinkt de JCW-Pro uitlaat alleen maar voller. Erg blij mee.

Hier nog ff een foto van de ander kant van de mini.

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zo vandaag was het tijd voor een kleine klus. Centercaps aanpassen van de nieuwe sloffen. Gat is groter dan de 56mm en voorkant achterkant grote maat verschillen. Dus maar wat sctickers besteld en die erop gelijmd. En netjes kitrandje er langs en resultaat mag er zijn. Ik ben blij.

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht 
zoiets ja.
frankie schreef:Mooi man, een JCW AMG!![]()

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht 
Thanksniekcarfreak schreef:Die velgen staan ook gaaf zeg!![]()

- robertok
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht Mijn R53 JCW -SYR

Dik hoor!!!
.
Rijd hij ook nog? Of geen tijd daar juist meer voor?
Sent from my iPhone using Tapatalk

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht 
Zeker dat hij rijdt. Alleen nog niet echt tijd voor tour-ritjes of Mac-meets zeg maar.
Heb zelf geen tijd om mooie foto’s te maken van de clubman.
Dank je Robertrobertok schreef:Dik hoor!!!.

Zeker dat hij rijdt. Alleen nog niet echt tijd voor tour-ritjes of Mac-meets zeg maar.

Heb zelf geen tijd om mooie foto’s te maken van de clubman.

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Afgelopen vrijdag was het eindelijk tijd om de clubber maar eens goed te laten uitlijnen.
Juiste onderstel er nu onder en me nieuwe wielen/banden zijn er ook. Dus was zeker tijd.
En net zoals de vorige mini heb ik deze ook aan de voorkant lichte camber laten afstellen. Rijd zo heerlijk op kronkelweggetjes en wegen met veeeeeel rotondes zoals we die hier kennen.
En wat een verschil. Na wat meten is weten en afstellen. Ik ben weer happy. Dank je wel AST-suspension en Beek autoracing.

Juiste onderstel er nu onder en me nieuwe wielen/banden zijn er ook. Dus was zeker tijd.
En net zoals de vorige mini heb ik deze ook aan de voorkant lichte camber laten afstellen. Rijd zo heerlijk op kronkelweggetjes en wegen met veeeeeel rotondes zoals we die hier kennen.

En wat een verschil. Na wat meten is weten en afstellen. Ik ben weer happy. Dank je wel AST-suspension en Beek autoracing.

- innocenti1300
- 4 op een rij!
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Maar dat heeft het nu ook wel te danken aan het AST-onderstel setje. Kom net weer thuis van op en neer met 22 rotonden erin over 20km. Kan binnen met smeedijzeren smile
Dank je David. En yup maakt zeker verschil.innocenti1300 schreef:Vette car. En goeie uitlijning doet wonderen voor een auto.
Maar dat heeft het nu ook wel te danken aan het AST-onderstel setje. Kom net weer thuis van op en neer met 22 rotonden erin over 20km. Kan binnen met smeedijzeren smile

- innocenti1300
- 4 op een rij!
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zo vandaag was het weer na wat dagen regen eens lekker weer. Dus het was tijd om de velgen maar eens goed in the Q2-Rim te zetten van Gyeon.
Ik gebruik dat spul nu al jaren en ben er zeer tevreden over. Maar dit keer is het dus op matte velgen. We gaan het meemaken hoe dit zich houd en hoe lang ik de remstof er makkelijk af kan spoelen. Ben wel blij met het resultaat tot nu toe.

Ik gebruik dat spul nu al jaren en ben er zeer tevreden over. Maar dit keer is het dus op matte velgen. We gaan het meemaken hoe dit zich houd en hoe lang ik de remstof er makkelijk af kan spoelen. Ben wel blij met het resultaat tot nu toe.

- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Goede tip Ragnar,
ik heb mijn gepoedercoate R91's, ook Brons mat net geplaatst en met een beetje bescherming blijven ze langer mooi.
Ga ook eens dat spul aanschaffen
Gr. Milco
ik heb mijn gepoedercoate R91's, ook Brons mat net geplaatst en met een beetje bescherming blijven ze langer mooi.
Ga ook eens dat spul aanschaffen

Gr. Milco
Onze sponsors