Je hebt helemaal gelijk Robert. Daarom komt het ook ‘onder’ de motorkap.robertok schreef:Dat is toch lelijk spul man! BAH! zou het nooit op de mini schroeven.
^Robbert
Het spijt me Maurice.mbvandenberg schreef:Maak ons maar weer lekker met een foto waar wij net weer niet genoeg op kunnen zien Ragnar. Een scoop van het merk? Nu nog in de primer en straks in kleur vd auto? Heel benieuwd weer!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
mbvandenberg schreef:De reactie was bedoeld met een knipoog :-) Teasers zijn heel leuk, maakt ons hongerig naar meer updates! Ben benieuwd hoe de scoop uitpakt
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
ChuckMD11 schreef:Wat een gave F54 Clubman word het. Top dat je deze stoere bak nog meer style kan geven zoals jij zelf wilt.
Misschien overbodig, maar kijk goed bij het installeren van de Eventuri kit dat de gaten in de motorkap goed op lijnen met de gaten in het voorste gedeelte van de airbox.
Bij mijn Pre-LCI Clubman was dat niet het geval! Na een hele boze e-mail naar Eventuri, kreeg ik 9 maanden later een andere airbox die iets beter aansloot met lucht gaten in de motorkap.
Nogmaals mooie bak!
Dank je wel. Leuk om te horen dat hij bevaltLaviefacile schreef:Vet gave clubman!! Te gekke kleur combi, grijs/zwart/rood. Zie ik nou ook stilstaande naafdoppen? En voorkant zwarte wrap!
Onze sponsors