Na lange tijd afwezig te zijn geweest hier, toch weer een Minietje gekocht dus tijd om weer een SYR aan te maken.
We hebben in het verleden een aantal R53's gehad, een GP1 en een 2.0 SD en ik ben ook redelijk actief geweest met het maken van rearstruts (Che-Strut), pre-catloze uitlaatspruitstukken voor de R53 en Dave-F filters maar zo actief zal ik nu niet meer zijn.
Vorig jaar Audi TT cabrio verkocht omdat ik al een tijd bezig was om een Mercedes Sprinter om te toveren naar een camper. De buscamper is af dus het begion weer te kriebelen maar wilde niet teveeel geld aan een cabrio uitgeven dus voor heel weinig in Roermond een Cooper S Cabrio kunnen kopen terwijl we eigenlijk op zoek waren naar een Cooper Cabrio.
Hele waslijst aan aandachtspunten en een kilometerstand van 245.000km dus ik ben alweer een paar weekjes in mijn garage te vinden.
Technisch kan ik het meeste wel aan maar hij heeft helaas ook behoorlijke roest onder de achterlichten waar ik zelf niet aan wil beginnen.
Ik ga er wel de stukken inlassen maar breng hem daarna naar de spuiter hetgeen echter pas in de winter plaats gaat vinden want nu moeten we natuurlijk eerst genieten van het kleine monstertje.
Moet nog fatsoenlijke foto's maken en zal morgen ook even het to-do lijstje hier plaatsen. De Bentley Manual ook maar alvast aangeschaft

Heeeerlijk kleurtje dat Hyper Blue !!! Zo mooi als Brightly zal ik hem nooit krijgen