Ja hoor....2 nieuwe banden mogen eronder aan de voorzijde.
De prijs per band bedraagt 320 euro per stuk.

Ik vind dit nogal aan de hoge kant voor 17 inch Run Flats!
Iemand nog tips voor nieuwe banden (qua leverancier)??
Dat denk ik ook, zeker als je kijkt dat de adviesprijs voor de Dunlop SP9000 DSST EUR 226,00 is !Arjan schreef:Ik vind het echt absurd en ben consument bij mijn dealer maar ben toch niet van plan om 107 euro per band meer te betalen dan bij een andere leverancier.
Ze moeten echt eens iets gaan doen met die inkoop (al denk ik eerder dat het te maken heeft met hun marges)
De site autobandenmarkt heeft een deel waar staat welke bedrijven je kunnen helpen met het monteren, daar kunnen je bestelde banden ook naar verzonden wordenJan-Willem schreef:Vandaag ook bij de dealer geweest voor een klein olie onderhoud. Tevens komt er de 2 jaarlijkse controle aan. Kreeg tevens de opmerking om de achterbanden te vervangen. Ook ik schrok van de prijzen. Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen van bepaalde merken en bijv profile of kwik-fitt.
Prijzen van de autobanden site zijn wel goedkoper. Maar wie legt dan de banden onder de auto. De dealer ziet je al aankomen met je eigen banden
Ik hoef er de hoofdprijs niet voor te hebben hoor. 1 stuk is namelijk niet zo heel makkelijk verkoopbaar.Arjan schreef:@ Sepp: ga jij ons weekend nog mooier maken?
gaan wij een Z.Z.G.A.N. bod bedenken
Net de garage nog even gebeld. "ja, dat is een groot prijsverschil".
Ach, we gaan de APK dan afmelden en wat lampjes vervangen en dan staat ie- zonder bandenwissel- vanmiddag weer voor u klaar".
dus.....de banden doorstaan de APK toch?
Onze sponsors