Naast mini's ben ik ook gek op mountainbiken. Alleen op een MCS past geen trekhaak (uitlaat in het midden) voor montage van een fietsendrager.
Er bestaat een originele mini-fietsdrager. Heeft iemand hier ervaringen mee?
als je op de 'hier' link in mijn post klikt zie je een drager van 310 dollar die je zonder trekhaak kan monteren. volgens mij moet er dan wel een ander systeem achter je bumper gemonteerd worden. Maar dat moet je zelf even doorlezen.Black Berliner schreef:Van de originele mini drager op de eerste foto heb je een versie voor auto's met centrale uitlaat zoals de MCS. Nadeel is de prijs (€935 geloof ik).
Geen idee hoe deze drager bevestigd is en of het allemaal een beetje stevig is.
Klopt, je moet ook een "sport link" installeren. Zonder fietsendrager ziet het er dan zo uit:horn schreef: volgens mij moet er dan wel een ander systeem achter je bumper gemonteerd worden. Maar dat moet je zelf even doorlezen.
Geen idee, heb ik niet verder uitgezocht omdat het dus niet past op een "S-je".Schuits schreef: en wat kost een MINI trekhaak ongeveer?
Ja, je moet zowel de Sportlink als de fietsendrager (of snowboarddrager, trekhaak, etc.) betalen.Susan schreef:Ook ik mountainbike veel en graag, en dat Sport Link systeem van minifini ziet er wel goed uit; maar die prijs van die fietsdrager, komt daar nou de prijs van de sport Link overheenWat denken jullie?? Zelfde geldt voor de snowboarddrager, ook niet verkeerd trouwens
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors