Goedendag,
Sinds kort in het bezit van een Mini cooper 7 uit 2016.
Ik dacht het comfort van de Mercedes c-klasse die ik hievoor reed te gaan missen maar ik zit elke dag met een big smile in de Mini.
Klein vraagje, wanneer je de achteruit versnelling inschakeld moet dan de achterruitenwisser niet aangaan?
groetjes Kees
Mini cooper 7 2016
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Re: Mini cooper 7 2016
Welkom op het forum, Kees. Leuke MINI Cooper Seven in een chique kleur.
Aan de titel van je bericht, dacht ik dat je al aan je 7e Cooper toe was, maar het gaat dus over de Seven edition.
In elk geval veel mooie en leuke kilometers gewenst. En zolang die big smile aanwezig is, zal dat het probleem niet zijn.
De achterste ruitenwisser gaat niet aan als je de MINI in de achteruit zet. Dan zou ie ook over een droge, vaak smerige (typisich voor een hatchback) ruit vegen, met snel slijtend rubber en krassen als gevolg. Wat er wel gebeurt als de achterste ruitenwisser al aan staat, is dat ie van standje interval naar permanent wissen gaat bij inschakelen achteruitversnelling.

De achterste ruitenwisser gaat niet aan als je de MINI in de achteruit zet. Dan zou ie ook over een droge, vaak smerige (typisich voor een hatchback) ruit vegen, met snel slijtend rubber en krassen als gevolg. Wat er wel gebeurt als de achterste ruitenwisser al aan staat, is dat ie van standje interval naar permanent wissen gaat bij inschakelen achteruitversnelling.
Onze sponsors