Welke radio werkt het beste in een R52 met een Harman Kardon set erin?
Ik zat zelf te denken aan een Pioneer SPH 20 DAB deze heeft een houder voor je telefoon maar weet niet of deze past !
Heeft iemand hier ervaring met deze radio ?
Welke radio monteren in onze R52
- Daniel_S
- NMC Moderator
- Contacteer:
Bericht
Re: Welke radio monteren in onze R52
Geen ervaring met de radio. Maar omdat je een hk systeem hebt, moet je denk ik wel rekening houden met de output. De hk speakers zijn 2 ohm ipv (vaak) 4 ohm. Er zijn geloof ik wel connectors voor. Een “hk enabler” volgens mij.
En of het handig is met de telefoon houder…. Ik denk dat je telefoon dan (deels) voor de bediening komt te zitten.
En of het handig is met de telefoon houder…. Ik denk dat je telefoon dan (deels) voor de bediening komt te zitten.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als je alleen de radio wisselt is HK geen probleem aangezien het signaal van de radio naar de versterker gaat en het vanaf de versterker 2 Ohm is. Echter, de versterker gaat graag kapot en een andere krijgen is heel moeilijk/duur omdat ze allemaal een keer kapot gaan.
Bij mij is hij ook kapot gegaan (in de R52S) en heb die laten vervangen door een andere versterker die ook 2 Ohm uitgang heeft voor de de HK speakers. Daarbij een SPH-EVO62DAB genomen want die heeft een separaat scherm. Dat scherm heb ik uit elkaar gehaald en op de plek van de verouderde originele MINI navigatie gezet.
Dat was een risicovolle en dure grap maar qua audio en Apple Carplay is die weer up-to-date. Doel is om een OEM look te houden zodat ik de cabrio met open dak kan parkeren zonder bang te moeten zijn dat men de radio er uit gaat slopen. Video van 3 jaar geleden.
Bij mij is hij ook kapot gegaan (in de R52S) en heb die laten vervangen door een andere versterker die ook 2 Ohm uitgang heeft voor de de HK speakers. Daarbij een SPH-EVO62DAB genomen want die heeft een separaat scherm. Dat scherm heb ik uit elkaar gehaald en op de plek van de verouderde originele MINI navigatie gezet.
Dat was een risicovolle en dure grap maar qua audio en Apple Carplay is die weer up-to-date. Doel is om een OEM look te houden zodat ik de cabrio met open dak kan parkeren zonder bang te moeten zijn dat men de radio er uit gaat slopen. Video van 3 jaar geleden.
- Daniel_S
- NMC Moderator
- Contacteer:
- S-Special
- 4 op een rij!
Bericht
Je kan de radio gewoon op de originele plek monteren is een 1din !
De houder voor je telefoon komt uit de radio en zit precies tussen de radio en de teller in dus geen last dat hij iets blokkeert!
Ik wil graag overstappen omdat mijn originele aux aansluiting ook niet werkt en ik graag muziek wil streamen .
De houder voor je telefoon komt uit de radio en zit precies tussen de radio en de teller in dus geen last dat hij iets blokkeert!
Ik wil graag overstappen omdat mijn originele aux aansluiting ook niet werkt en ik graag muziek wil streamen .
- S-Special
- 4 op een rij!
Bericht
Je kan de radio gewoon op de originele plek monteren is een 1din !