Geluidssysteem Upgrade (o.a.) F56

Stoelen, stuur, dash, etc. te koop, plaats het hier (uitsluitend MINI-onderdelen).
Eviate87
One wheel wonder
One wheel wonder

Geluidssysteem Upgrade (o.a.) F56

10 nov 2025, 20:18

Hallo allemaal,

Ik heb een paar jaar geleden mijn Mini Cooper (F56) getrakteerd op een audio upgrade, bestaande uit:
- Match coaxiale speakers voor in de deuren
- Match Up 7BMW DSP versterker
- Helix K 10SE.2 Subwoofer die onder de plank van de bagageruimte past.

Mijn Mini had het "Base" audio systeem, dus zonder versterker. Ik heb toen zelf een manier bedacht om toch een versterker aan te kunnen sluiten Dit heb ik in dit topic beschreven: viewtopic.php?f=123&t=46932

Ik ga binnenkort mijn Mini verkopen en vind het zonde om mijn geluidssysteem erin te laten zitten. Daarom bied ik het bij deze hier aan. Indien gewenst inclusief installatie.

De spullen kostten samen nieuw ongeveer 1250,-

Mocht iemand interesse hebben dan hoor ik het graag. De prijs komen we wel uit. Is ook afhankelijk van of het met of zonder inbouw is. Mocht je wel een standaard of HK versterker in je Mini hebben, dan is deze set ook perfect te gebruiken, aangezien de versterker speciaal voor BMW's is en de subwoofer dus precies onder de laadruimte past.

Stuur me maar een berichtje bij interesse!
F56 COOPER LCI 2018 | Upgrades: | *Reverse-camera | *DSP-amp + Sub/Speakers/Sound-proofing | *8,8" Touch Display | *Chip-tuned: 174PK/282Nm | *Auto-dimming binnenspiegel | Gyeon Ceramic Coat |

Terug naar “Te koop aangeboden: Interieur”