Na een lange tijd weer hier even kijken en opnieuw aangemeld.
Afgelopen vrijdag de JCW electric besteld.
Nu kan het (lange) wachten beginnen.
Levering 20 november.
Maar komt goed.
Heb nog nooit zonder MINI gezeten sinds 1998.
Dus het oude spul gaat er pas uit als de nieuwe geleverd wordt.
Momenteel rijden wij een Chili Red Cooper SE en een Volcanic Orange Clubman.
Ga eens even op onderzoek hoe het forum tegenwoordig werkt.
Hallo hier is Benno
- BennoJCWelectric
- Nieuw Lid

Bericht
Hallo hier is Benno
Laatst gewijzigd door BennoJCWelectric op 27 apr 2026, 09:00, 2 keer totaal gewijzigd.
- Berthil
- Volledig MINI minded!

- BennoJCWelectric
- Nieuw Lid

Bericht
Re: Hallo hier is Benno
Dat klopt Berthil maar kreeg mijn oude account Mini7Benno niet aan de praat dus maar een nieuwe aangemaakt.
- MINIf57JCW
- NMC Staff

- Contacteer:

Bericht
Wat leuk dat je terug bent. En straks zelfs elektrisch. De tijden zijn echt veranderd.
- BennoJCWelectric
- Nieuw Lid

Bericht
Dank.
De eerste electrische is zelfs al ‘op’.
De SE maakt plaats voor de JCW.
- MINIf57JCW
- NMC Staff

- Contacteer:

Bericht
Maar ik hoop dat MINI wel wat aan het accupakket en de techniek gaat doen. Ze zijn niet echt innoverend als je het vergelijkt met bijvoorbeeld KIA. Het nieuwe platform van BMW (Der Neue Klasse) geeft dan wel hoop voor de toekomst. En ik dat zal MINI dan weer echt aantrekkelijk maken. Elektrisch rijden is echt super, helemaal nu met de hoge brandstofprijzen.
Ben benieuwd hoe die straks bevalt Benno en of de range afdoende is. Maar als snelladen ook echt snel gaat dan is de actieradius ook geen probleem. De Volvo Ex30 die ik heb nu heb heeft een range van tussen de 325 en 375 km bij gewoon normaal gebruik. Als MINI dat ook haalt dan is dat top.
Ik hem naast MINI JCW Cabrio ook een Volvo EX30 maar dat is wel de slechtste keuze die ik ooit heb gemaakt. Wat en ongelooflijke waardeloze auto is dat. Volgend jaar ga ik naar een MINI Aceman kijken of de nieuwe BMW i3.BennoJCWelectric schreef: ↑27 apr 2026, 14:05Dank.
Maar ik hoop dat MINI wel wat aan het accupakket en de techniek gaat doen. Ze zijn niet echt innoverend als je het vergelijkt met bijvoorbeeld KIA. Het nieuwe platform van BMW (Der Neue Klasse) geeft dan wel hoop voor de toekomst. En ik dat zal MINI dan weer echt aantrekkelijk maken. Elektrisch rijden is echt super, helemaal nu met de hoge brandstofprijzen.
Ben benieuwd hoe die straks bevalt Benno en of de range afdoende is. Maar als snelladen ook echt snel gaat dan is de actieradius ook geen probleem. De Volvo Ex30 die ik heb nu heb heeft een range van tussen de 325 en 375 km bij gewoon normaal gebruik. Als MINI dat ook haalt dan is dat top.
- BennoJCWelectric
- Nieuw Lid

Bericht
Ik wilde eerst ook voor de Aceman gaan maar ik vind er uiteindelijk niet veel aan.
Het concept was wel vet maar hier is met de productieauto weinig van over gebleven.
En met de kinderen nu het huis uit hebben wij de ruimte ook niet meer nodig dus de Aceman viel af.
Dat ik zei dat de SE "op" is is niet omdat hij kapot is. Bij ons bedrijf krijgen we gewoon om de 5 jaar en andere auto.
Er staat nu 45K op de teller en half oktober wordt hij 5 jaar dus de JCW komt net te laat.
We gaan de JCW wel in de bijtelling rijden nu dus de Clubman gaat uiteindelijk in de verkoop (daar rijden we nu de privé kilometers mee).
Ik ga er wel op vooruit:
Range stadsgebruik - koud weer: van 180 naar 285 kilometer.
Range stadsgebruik - mild weer: van 275 naar 430 kilometer.
Range snelweg - koud weer: van 125 naar 205 kilometer.
Range snelweg - mild weer: van 165 naar 265 kilometer.
Gecombineerd - koud weer: van 150 naar 245 kilometer.
Gecombineerd - mild weer: van 210 naar 330 kilometer.
0 - 100 km/h: van 7,3 naar 5,9 seconde.
Topsnelheid: van 150 naar 200 km/h.
en als laatste ga ik straks van 184 naar 258 pk.
Moet ik natuurlijk niet steeds aan de boost-handel trekken haha.
Het concept was wel vet maar hier is met de productieauto weinig van over gebleven.
En met de kinderen nu het huis uit hebben wij de ruimte ook niet meer nodig dus de Aceman viel af.
Dat ik zei dat de SE "op" is is niet omdat hij kapot is. Bij ons bedrijf krijgen we gewoon om de 5 jaar en andere auto.
Er staat nu 45K op de teller en half oktober wordt hij 5 jaar dus de JCW komt net te laat.
We gaan de JCW wel in de bijtelling rijden nu dus de Clubman gaat uiteindelijk in de verkoop (daar rijden we nu de privé kilometers mee).
Ik ga er wel op vooruit:
Range stadsgebruik - koud weer: van 180 naar 285 kilometer.
Range stadsgebruik - mild weer: van 275 naar 430 kilometer.
Range snelweg - koud weer: van 125 naar 205 kilometer.
Range snelweg - mild weer: van 165 naar 265 kilometer.
Gecombineerd - koud weer: van 150 naar 245 kilometer.
Gecombineerd - mild weer: van 210 naar 330 kilometer.
0 - 100 km/h: van 7,3 naar 5,9 seconde.
Topsnelheid: van 150 naar 200 km/h.
en als laatste ga ik straks van 184 naar 258 pk.
Moet ik natuurlijk niet steeds aan de boost-handel trekken haha.
- Schroefie
- NMC Staff

- Contacteer:

Bericht
mocht je je oude account weer willen gebruiken dan kan ik een nieuw wachtwoord voor je aanmaken welke je na het inloggen in je 'Gebruikerspaneel/Profiel/Wijzig Account instellingen' kan wijzigen naar een wachtwoord naar eigen keuze.
Je account heeft nog steeds de status 'geactiveerd'.
Ik hoor het wel,
Gr. Milco
Welkom terug Benno,BennoJCWelectric schreef: ↑27 apr 2026, 08:28Dat klopt Berthil maar kreeg mijn oude account Mini7Benno niet aan de praat dus maar een nieuwe aangemaakt.
mocht je je oude account weer willen gebruiken dan kan ik een nieuw wachtwoord voor je aanmaken welke je na het inloggen in je 'Gebruikerspaneel/Profiel/Wijzig Account instellingen' kan wijzigen naar een wachtwoord naar eigen keuze.
Je account heeft nog steeds de status 'geactiveerd'.
Ik hoor het wel,
Gr. Milco
- BennoJCWelectric
- Nieuw Lid

Bericht
Lijkt mij wel weer het leukste om het oude weer tot leven te roepen.
Dank voor de mogelijkheid.
Dank voor de mogelijkheid.
- Schroefie
- NMC Staff

- Contacteer:

Bericht
Hoi Benno,
ik heb een mail met nieuw wachtwoord gestuurd naar je mailadres welke gekoppeld zit BennoJCWelectric.
Je kunt dan weer gebruik maken van je oude account.
Gr. Milco
ik heb een mail met nieuw wachtwoord gestuurd naar je mailadres welke gekoppeld zit BennoJCWelectric.
Je kunt dan weer gebruik maken van je oude account.
Gr. Milco
Onze sponsors