Ik heb nog 6 gratis uitnodigingen voor het finish feest in Cinema Rotterdam met o.a. Jamie Westland (Direct), DJ Denniz, Bigbooming Bart, Tony Cha Cha en DJ Michael Man.
Feest start woensdag 20 juni om 18:00, ik neem aan dat er voor een hapje en een drankje gezorgd wordt.
Locatie Cinema Rotterdam: RODEZAND 36 • 3011 RK ROTTERDAM
http://www.cinemarotterdam.nl
Als je erbij wil en kan zijn PM me dan je email adres en ik stuur je een uitnodiging.
Mini bij Race2Raise
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zo eerste 2 dagen zitten erop. Heb m'n rijbewijs nog en ben nog niet geflitst dus gaat helemaal super!
Hier wat foto's en verhaaltjes:
Dag 1:
M'n Mini voor het hotel in Rotterdam met stickers en al:
Race 2 Raise logo:
Start @ Riva in Rotterdam:
Tank & foodstop in Luxemburg nadat de Alfa GT 2 km voor luxemburg zonder benzine was komen te staan
:
Checkpoint numero Uno bij Nancy, we kwamen als 5e of 6e binnen:
Na de stop bij Nancy ging het rap. Ik reed samen met de jongens in de Alfa als 1 van de laatste weg vanaf het checkpoint. Al snel hadden we vrij veel auto's ingehaald. Bij de eerste peage stond toen de BMW 3 serie te wachten en die sloot achter ons aan. Ging vrij rap over de eerste 50 km na de peage, gemiddeld rond de 200 km/h met pieken naar de 230 - 240 km/h op de teller. Toen ging een vrachtwagen inhalen en toen die opzij ging even een sprintje gedaan met de Alfa GT en BMW 3 serie om te laten zien dat de Mini het snelste was ging ik opzij om de Alfa en BMW even te filmen. Nog geen 2 minuten later wordt de BMW door een politie auto aan de kant gezet, de Alfa en ik konden nog net op tijd afremmen en achter een vrachtwagen blijven hangen. De bestuurder van de BMW kreeg na anderhalf uur op het bureau een boete van 750 euro en een rijontzegging van minimaal 20 dagen. Wij (ik en de alfa) hebben heel veel geluk gehad daar en de mannen in de BMW houden zeker nog iets van ons te goed! Na hun aanhouding even rustig aan gedaan en gestopt om te overleggen of we iets voor ze konden doen. Uiteindelijk na een korte pauze rustig doorgereden richting Dijon, maar vanaf Dijon richting Geneve begonnen de lege wegen weer te kriebelen en ging de voet weer iets vaker op de bodem, er haakte nog een tijd een duitse mercedes aan.
Helaas ging 150 km van Geneve de waarschuwingsmelding van te lage spanning in 1 van m'n banden aan en was ik genoodzaakt het rustig aan te doen, bij het tankstation gechecked hoe de spanning was, maar die was overal goed. Daarna in Geneve BMW gebeld en die zeiden dat het waarschijnlijk een electronica storing is, balen dus. Vooral nu de heletijd die melding blijft en m'n digitale kilometer teller verandert in zo'n lekke band symbool
Naast de Alfa met een lege tank en de bekeuring van de BMW ging het verder met iedereen goed.
Aankomst bij de Aston Martin dealer in Geneve, ondanks de vertragingen wederom als 5e of 6e:
Dag 2:
Tanken bij het hotel in Geneve, we hadden besloten de hele dag als groep te rijden aangezien het een korte rit was en dit leukere videos en plaatjes opleverd:
Even gestopt met de hele groep na de tol 30 km voor de Mont Blanc tunnel:
Photoshoot direct na de Mont Blanc tunnel:
Mijn super co-pilote die bij de start bij me instapte:
Olivier geeft aan waar het allemaal om gaat
Ook vandaag ging het weer helemaal super. Alleen een auto van de crew die vooruit reed kreeg 1 bekeuring net buiten Geneve, verder heeft er niemand problemen gehad onderweg. Pas in Turijn na het bezoek van het cinema museum is er ingebroken in de Alfa GT en de TomTom gestolen terwijl we nog geen 100 meter verder op het terras zaten. Hopelijk lukt het ze morgenochtend om een nieuwe ruit erin te zetten en de tocht te vervolgen.
Op het terras in Turijn:

Morgen naar Monaco, St Tropez en Cannes
Hier wat foto's en verhaaltjes:
Dag 1:
M'n Mini voor het hotel in Rotterdam met stickers en al:

Race 2 Raise logo:

Start @ Riva in Rotterdam:

Tank & foodstop in Luxemburg nadat de Alfa GT 2 km voor luxemburg zonder benzine was komen te staan

Checkpoint numero Uno bij Nancy, we kwamen als 5e of 6e binnen:

Na de stop bij Nancy ging het rap. Ik reed samen met de jongens in de Alfa als 1 van de laatste weg vanaf het checkpoint. Al snel hadden we vrij veel auto's ingehaald. Bij de eerste peage stond toen de BMW 3 serie te wachten en die sloot achter ons aan. Ging vrij rap over de eerste 50 km na de peage, gemiddeld rond de 200 km/h met pieken naar de 230 - 240 km/h op de teller. Toen ging een vrachtwagen inhalen en toen die opzij ging even een sprintje gedaan met de Alfa GT en BMW 3 serie om te laten zien dat de Mini het snelste was ging ik opzij om de Alfa en BMW even te filmen. Nog geen 2 minuten later wordt de BMW door een politie auto aan de kant gezet, de Alfa en ik konden nog net op tijd afremmen en achter een vrachtwagen blijven hangen. De bestuurder van de BMW kreeg na anderhalf uur op het bureau een boete van 750 euro en een rijontzegging van minimaal 20 dagen. Wij (ik en de alfa) hebben heel veel geluk gehad daar en de mannen in de BMW houden zeker nog iets van ons te goed! Na hun aanhouding even rustig aan gedaan en gestopt om te overleggen of we iets voor ze konden doen. Uiteindelijk na een korte pauze rustig doorgereden richting Dijon, maar vanaf Dijon richting Geneve begonnen de lege wegen weer te kriebelen en ging de voet weer iets vaker op de bodem, er haakte nog een tijd een duitse mercedes aan.
Helaas ging 150 km van Geneve de waarschuwingsmelding van te lage spanning in 1 van m'n banden aan en was ik genoodzaakt het rustig aan te doen, bij het tankstation gechecked hoe de spanning was, maar die was overal goed. Daarna in Geneve BMW gebeld en die zeiden dat het waarschijnlijk een electronica storing is, balen dus. Vooral nu de heletijd die melding blijft en m'n digitale kilometer teller verandert in zo'n lekke band symbool

Naast de Alfa met een lege tank en de bekeuring van de BMW ging het verder met iedereen goed.
Aankomst bij de Aston Martin dealer in Geneve, ondanks de vertragingen wederom als 5e of 6e:

Dag 2:
Tanken bij het hotel in Geneve, we hadden besloten de hele dag als groep te rijden aangezien het een korte rit was en dit leukere videos en plaatjes opleverd:

Even gestopt met de hele groep na de tol 30 km voor de Mont Blanc tunnel:

Photoshoot direct na de Mont Blanc tunnel:

Mijn super co-pilote die bij de start bij me instapte:

Olivier geeft aan waar het allemaal om gaat

Ook vandaag ging het weer helemaal super. Alleen een auto van de crew die vooruit reed kreeg 1 bekeuring net buiten Geneve, verder heeft er niemand problemen gehad onderweg. Pas in Turijn na het bezoek van het cinema museum is er ingebroken in de Alfa GT en de TomTom gestolen terwijl we nog geen 100 meter verder op het terras zaten. Hopelijk lukt het ze morgenochtend om een nieuwe ruit erin te zetten en de tocht te vervolgen.
Op het terras in Turijn:

Morgen naar Monaco, St Tropez en Cannes

Laatst gewijzigd door Des op 18 jun 2007, 01:29, 2 keer totaal gewijzigd.
Des - GT spirit . com
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Don't worry zal m'n Mini in 1 deel naar Mini United brengenBlont-007 schreef:Leuk verslag Des, enne doe voorzichtig hoor, we willen alle verhalen wel van je horen op MU.

Des - GT spirit . com
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Het was echt helemaal top! De Mini heeft zich goed gehouden alleen de remmen zijn niet meer wat ze geweest zijn, er zit een putje in me voorruit en door een electronica storing zegt de boardcomputer de hele tijd dat me bandenspanning niet goed is.
Vandaag als eerste bij het eerste checkpoint aangekomen. Reed weg in Parijs met een volle tank en bij het checkpoint in Lille was ie helemaal leeg

Vandaag als eerste bij het eerste checkpoint aangekomen. Reed weg in Parijs met een volle tank en bij het checkpoint in Lille was ie helemaal leeg

Des - GT spirit . com
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het was super gezellig vanavond. Rob, Hans waar waren jullie? Gezellig kletsen en wat een uitzicht he...... Tering ik heb alleen maar mooie, lekkere, ondeugende, uitdagende vrouwen gezien...... Die bijrijdster van Des was ook niet mis. Wilde verhalen en de volgende keer rij ik ook mee, maar dan moet ik wel een fatsoenlijke auto hebben.
Ik red da niet tussen een ML 6.3 AMG (2x), M5, Z4 Coupe, TT 3.0, 130i, Porsche Turbo, Cooper S works R53, Cooper S R56, SLK, ALFA GT en nog wat rappe andere modellen..... Kaj, iets voor jou hahahaha
Lekker rustig naar huis gecruisd! Des was bij Den Haag al niet meer te zien
Die is ook rustig naar huis gereden.
MR
Ik red da niet tussen een ML 6.3 AMG (2x), M5, Z4 Coupe, TT 3.0, 130i, Porsche Turbo, Cooper S works R53, Cooper S R56, SLK, ALFA GT en nog wat rappe andere modellen..... Kaj, iets voor jou hahahaha
Lekker rustig naar huis gecruisd! Des was bij Den Haag al niet meer te zien

MR
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Maar weet ik wat al?
Die verhalen krijg je zeker te horen op MU!Blont-007 schreef:Hey Des welkom terug, ben benieuwd naar je verhalen.![]()
Trouwens weet jij het nou al???
Maar weet ik wat al?
Des - GT spirit . com
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides: