Jenkins, hij heeft ook BMW bloed... Mini vind ie wel leuk maar teveel stuiteren al vraagt ie zich soms af.....
MR
16 juni ProTech Moergestel.
- erikawf
- Enthousiast
Bericht
7.15 uur ging het wekkertje, uutje later in de auto op weg naar Moergestel.
Navi aan en ik zou er met 1.40 uur zijn. Nog geen 3 minuten van huis gaat mijn bandenspannings lampje branden, auto geparkeerd en ja hoor thermoskannetje met koffie op het knopje gezet..hela hola tut hola.
via A9,A2,A27 en A nog wat kom ik precies om 10.00 aan, binnen was het vol dus buiten geparkeerd. Iedereen een handje gegeven, bakkie koffie en jetz geht loss. wat een info en hoe enthousiast die 2.
Lunch was ook toppie.
hieronder mijn japanse aanvallen van zaterdag

Als laatste verliet ik de Meet en na ff puzzelen met de navi ga ik de snelweg weer op, na 3 minuten kom
ik op een randweg met 15 flits palen max. 70 km per uur maar zie in mijn scherm dat ik er 20 minuten sneller over ga doen. Uiteindelijk kom ik op de A2 en rustig naar huis getuft. 18.15 thuis.
Kom ik thuis kom ik er achter dat ik mijn lakstiftje heb laten liggen.
Vanmorgen gelijk gebeld en smiddag telefoontje dat ze em gevonden hadden. Van Antoon had ik
zaterdag vernomen dat de receptioniste helemaal mini gek is dus die heb ik mail gestuurd met mijn adres zodat ze lak stift kan opsturen en mijn oude mini gepromoot die nl.. nog te koop staat bij dealer. En natuurlijk even melding gemaakt van ons fantastische forum.
Ieder die er zaterdag was, ik vond het SUPER , KEI GAAF zoals ze dat in t zuiden zeggen.
Tot MU
erika
En Jenkins bedankt voor de goede zorgen en inspanningen.
En volgende maand maar ff zo'n Protech behandeling regelen.
Navi aan en ik zou er met 1.40 uur zijn. Nog geen 3 minuten van huis gaat mijn bandenspannings lampje branden, auto geparkeerd en ja hoor thermoskannetje met koffie op het knopje gezet..hela hola tut hola.

via A9,A2,A27 en A nog wat kom ik precies om 10.00 aan, binnen was het vol dus buiten geparkeerd. Iedereen een handje gegeven, bakkie koffie en jetz geht loss. wat een info en hoe enthousiast die 2.
Lunch was ook toppie.
hieronder mijn japanse aanvallen van zaterdag

Als laatste verliet ik de Meet en na ff puzzelen met de navi ga ik de snelweg weer op, na 3 minuten kom
ik op een randweg met 15 flits palen max. 70 km per uur maar zie in mijn scherm dat ik er 20 minuten sneller over ga doen. Uiteindelijk kom ik op de A2 en rustig naar huis getuft. 18.15 thuis.
Kom ik thuis kom ik er achter dat ik mijn lakstiftje heb laten liggen.
Vanmorgen gelijk gebeld en smiddag telefoontje dat ze em gevonden hadden. Van Antoon had ik
zaterdag vernomen dat de receptioniste helemaal mini gek is dus die heb ik mail gestuurd met mijn adres zodat ze lak stift kan opsturen en mijn oude mini gepromoot die nl.. nog te koop staat bij dealer. En natuurlijk even melding gemaakt van ons fantastische forum.
Ieder die er zaterdag was, ik vond het SUPER , KEI GAAF zoals ze dat in t zuiden zeggen.
Tot MU
erika
En Jenkins bedankt voor de goede zorgen en inspanningen.
En volgende maand maar ff zo'n Protech behandeling regelen.
mini works for me
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Hoi Erika,
Hele zuivere Japanse aanvallen, goeie doelen en een perfect resulaat
Leuk verslagje en nice pic's
Leuk dat je er bij was. Wat een takkeneind voor je, zeg.
Hele zuivere Japanse aanvallen, goeie doelen en een perfect resulaat

Leuk verslagje en nice pic's

Leuk dat je er bij was. Wat een takkeneind voor je, zeg.

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Onze sponsors