Nürburgring 17 juni

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
lisette
Enthousiast
Enthousiast

Nürburgring 17 juni

17 jun 2007, 21:46

Zooow, wieder zu hause. Leuke dag gehad. Samen met Berthil en Elmar vanaf de grens naar de ring gereden. Daar eerst een rondje met Berthil meegereden om de baan te verkennen. Na dat ritje moest ik even een paar minuten wachten omdat ik toch een soort misselijk was geworden :oops: Maar daarna zelf een rondje getuft. Geeft echt een kick!!! Wel af en toe toch een beetje eng, omdat ik de baan niet ken en er toch veel onoverzichtelijke stukken zijn. Maar zeker voor herhaling vatbaar!

De baan is geloof ik twee keer afgesloten geweest. Ook tijdens onze rit is er nog het een en ander in de berm terecht gekomen, maar dat was niet echt ernstig, geloof ik.

Enkele foto's in de galerij. Helaas geen close-up van Berthil en Elmar. Ik stond te laat op de kijkersplek. Volgende keer misschien? Morgen zal ik een poging doen het filmpje er op te zetten. We hebben de hele rit gefilmd.
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

17 jun 2007, 21:51

Uit het andere topic nog even onderstaand bericht gekopieerd.

Het was een leuke dag. Mooi weer maar daardoor ook lekker druk, maar niet storend. Ik heb Elmar en Lisette een rondje meegenomen, dat ging erg lekker op de semi-slicks. Lisette nog ingehaald, die vond zelf rijden toch iets anders dan ernaast zitten maar dat zal ze zelf nog wel vertellen.
(Bijna) geen momenten gehad, maar één keer een beetje te ver naar buiten gedrift over de curbstones Smile
Dat ik dit keer vooraf nog wat simulatierondejs heb gedaan met het gratis programma op racer.nl en wat meer video's heb gekeken heeft zijn vruchten afgeworpen.

Daarna nog twee rondjes met Gabe van MotoringFile gereden. De tweede keer heeft hij een hele rondje audio opnames gemaakt en daarbij commentaar gegeven. Binnenkort dus de interieurgeluiden van mijn Mini op een podcast van MotoringFile.

Verder wel veel ongelukken op de Ring, niet misselijk. In één ronde zelfs 4 keer een gele vlag door verschillende ongelukken. Vandaag is door alle ongelukken drie keer de baan dichtgegaan.

Bij terugkomst nog even naar Elmar en Lisette gezocht maar die waren waarschijnlijk al weg, ze moesten dan ook nog een stukje verder terug rijden dan mij.
lisette schreef:Enkele foto's in de galerij. Helaas geen close-up van Berthil en Elmar. Ik stond te laat op de kijkersplek. Volgende keer misschien? Morgen zal ik een poging doen het filmpje er op te zetten. We hebben de hele rit gefilmd.
Ach, wie mijn Mini kent herkent me misschien :)

Afbeelding

Als je goed kijkt zit er een kindje in een kinderzitje en met fietshelm op in de passagiersstoel :)

Afbeelding
(foto genomen door Lisette)
Elmar Nieser
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

17 jun 2007, 22:19

Heya, (ook hier dus maar even me berichtje gezet)

Stap net uit de auto, was echt een gaafe dag! Heel strak om met Berthil een rondje mee te rijden 8) (thanks nog) Die rijdt toch wel ff wat sneller er overheen als ik! Echt een ervaring :mrgreen: Verder erg jammer dat mijn chrome tankdop eraf is gevlogen :roll: waarschijnlijk door dat gehobbel in de Karussell. Maarja, morgen maar even een nieuwe bestellen. Ik zal morgen ofzo even filmpjes en foto's posten als ik tijd heb. Jammer dat ik Berthil niet gedag heb kunnen zeggen maar die zag ik nog wel een ronde rijden met 'een americaan' toen ik weg ging. Erg geslaagde dag dus :D lache dat we met ze alle gingen.
Afbeelding Mijn kart
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 jun 2007, 23:47

Jullie had goed weer vandaag. En zo te zien op die weer sites was het op de gehele ring ongeveer hetzelfde weer.

Daar wil ik toch ook een keer met de MINI naar toe! Ben benieuwd naar de overige foto's en filmpjes!
Afbeelding
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jun 2007, 08:17

Gaaf! Jullie hebben goed weer gehad 8) Hier was het regen.. :?
Rondetijd berthil?
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

18 jun 2007, 09:25

Het was prachtig weer, bijna de hele dag zon.

Te veel gele vlag situaties op de baan, maar het gaat wel steeds sneller. Een tijd neerzetten had nu niet zoveel zin, maar zal onder de 10 minuten zijn geweest. Als ik de Ring helemaal ken ga ik nog wel een keer op een rustige vooravond om de tijd echt goed te meten.
Elmar Nieser
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

18 jun 2007, 09:47

Berthil schreef:Het was prachtig weer, bijna de hele dag zon.

Te veel gele vlag situaties op de baan, maar het gaat wel steeds sneller. Een tijd neerzetten had nu niet zoveel zin, maar zal onder de 10 minuten zijn geweest. Als ik de Ring helemaal ken ga ik nog wel een keer op een rustige vooravond om de tijd echt goed te meten.
Ik denk dat je zeker wel onder de 10 min zit :D Volgende keer wil ik wel weer een rondje mee rijden.. :D
Afbeelding Mijn kart
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

18 jun 2007, 10:11

8) 8) 8)

Afbeelding

Afbeelding

Gabe van MotoringFile met zijn leenauto uit München:

Afbeelding

Héél veel foto's daar van gisteren, maar helaas staan Lisette en ik er niet bij.
Elmar Nieser
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

18 jun 2007, 10:15

Heej gaaf zeg! Wat vreemd dat jullie er niet op staan. Maar meestel in de 2a3 dagen erna komen er nog veel meer :D Ik zal het ook even in de gaten houden.
Afbeelding Mijn kart
Elmar Nieser
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

18 jun 2007, 11:53

Deze kwam ik nog tegen

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Heeft iemand nog een vliegende tankdop gezien? >)
Afbeelding Mijn kart
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

18 jun 2007, 12:35

Goed gevonden Elmar, ik ga denk ik wel zo'n foto bestellen :)
Elmar Nieser
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

18 jun 2007, 12:37

Berthil schreef:Goed gevonden Elmar, ik ga denk ik wel zo'n foto bestellen :)
Ja dat is zeker de moeite waard :D kan je door HEMA (ofzo) groot laten afdrukken en dan boven je bed hangen >)
Afbeelding Mijn kart
Black Berliner
4 op een rij!
4 op een rij!

18 jun 2007, 12:51

Wauw! Mooie foto's!
Ik baal enorm dat ik er niet bij was.
MINI: SIZE IS DECEPTIVE
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

18 jun 2007, 13:18

Black Berliner schreef:Ik baal enorm dat ik er niet bij was.
Das jammer ja. We gaan vast nog wel een keer :)

Als BMW liefhebber had je zondag je hart op kunnen halen want er was een E30 M3 meeting, er stonden zeer zeldzame en puntgave exemplaren tussen waar natuurlijk ook mee gereden werd.

Wat er die dag zoal meer te zien was is goed te zien op de Foto's van Gabe op Flickr
Laatst gewijzigd door Berthil op 18 jun 2007, 13:29, 2 keer totaal gewijzigd.
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jun 2007, 13:20

Mooie foto's!! Deden de semi's het goed op de ring? Ben je nog een andere Cooper-s met straatbanden tegengekomen? Wil het verschil wel eens weten..

Terug naar “Afterparty”