Hoe moet mijn toekomstige MINI eruit zien?

J3BLI
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

18 jun 2007, 01:08

Vissie schreef:De auto zal inderdaad voor zakelijk gebruik zijn, maar waarom dan geen bonnetstripes?

Dakspoiler zit toch in het Chili-pakket op de Cooper D?
Enne... "om hem toch mannelijk te maken"..... Er is toch niets leukers dan als vrouw in een vrouwelijk ogende auto te rijden en vervolgens als een "echte man" heel hard door een bocht te scheuren :P
(of toch weer als eerste weg te zijn bij een stoplicht.....)
Oeps, dacht je een dude was. >)
Ik vind bonnetstripes om een of andere reden een beetje té. ( smaken verschillen ! )
Het doet me dan een beetje denken aan dit soort autos :
Afbeelding
Vissie
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

18 jun 2007, 08:07

Geeft niet hoor, maar nu nooit meer vergeten dat er ook dames zijn die van leuk auto's houden :mrgreen:

Enne... een beschaafde Mini in Sparkling Silver met zwarte strepen.... da's toch niet te vergelijken met dat paasei? :shock:

Weet iemand trouwens wat de levertijd is van een Cooper D?
Kewou
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

18 jun 2007, 13:43

Als ík het mocht zeggen:

- Cooper D
- Sparkling silver
- 329 Black bonnet stripes/black roof
- 872 Chilli pakket
- 534 Automatische èrko
- 403 Panoramadak
- 249 MF stuur
- 359 Visibility package
- 521 Regen- en licht sensor
- 473 Middenarmsteun
- 2RG Bridge spoke 16"
- 694 Cd wisselaar voorbereiding
- 4AA Individual zwarte hemelbekleding
- 785 Individual witte knippers
en een Chippie om 'm op 133PK/310Nm te zetten...
Cooper D chippie

Volgens mij heb je dan best een aardige MINI :mrgreen:
Let's MINI
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:

18 jun 2007, 14:24

Levertijd MINI Cooper D is eind augustus /begin september.. Dan krijg je namelijk ook de nieuwe motor van MINI met automatische start stop functie, break energy regeneratie, en schakelindicator..
Vissie
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

18 jun 2007, 14:35

Wat ik vooral bedoelde met "levertijd": hoe lang moet ik wachten vanaf het moment dat ik de bestelling plaats bij de dealer?
Ik mag helaas pas 1 oktober gaan bestellen (nieuwe baan, proeftijd... dat soort gedoe....), dus het is sowieso de vraag of het dit jaar nog gaat lukken.
Maar ja, je kan niet vroeg genoeg beginnen met dromen toch? :)
Let's MINI
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:

18 jun 2007, 15:25

Normaliter is het een week of tien.. Maar het kan ook zo maar zes/zeven weken zijn hoor.. Het is namelijk zo, een MINI die in productie staat kan nog 3 weken voor productie gewijzigd worden. Dus al de dealer een MINI
Cooper D in bestelling heeft staan waar nog geen klant aan is gekoppeld, en die MINI wordt toevallig over 3 weken geproduceerd, dan is de levertijd dus korter. De MINI doet er maximaal 3 weken over om vanuit de fabriek ( Oxford/ Engeland) in Nederland te komen.. Oh ja en mocht je de MINI willen bestellen, dan mag dat ook bij mij.. :D :D

Gr,

Linda/ MINI Veenendaal
Vissie
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

18 jun 2007, 15:32

OK, thanx!

Hmmm.... Veenendaal ligt niet echt in de buurt... maar eh.... als je mij de voordelen van bij jou bestellen kan uitleggen, dan wil ik misschien wel omrijden :D
Let's MINI
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:

18 jun 2007, 15:44

Jammer, dat het een leaseauto is.. Wij kunnen daar niet zo heel veel mee met extra korting enz.. Mag niet meer van de importeur.. Maar een leuke MINI shirtje, kan er altijd af hoor.. Mocht je een proefritje willen maken in de MINI Cooper D, dan kan dat .. Wij hebben er één staan... Rijdt super hoor de MINI Cooper D... :D :D
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 jun 2007, 08:55

Ik zou eerder het navigatiesysteem pakken dan het panoramadak. Verder zijn er opties te over en allemaal persoonlijk.

Dat wil overigens zeggen dat ik toch wel spijt heb dat ik toen het ingebouwde navigatie heb laten schieten :oops: :roll:
Afbeelding

R56 Still fun but easier to live with
M-iNdO
Be Mini
Be Mini

19 jun 2007, 11:42

MINIJCW schreef:Ik zou eerder het navigatiesysteem pakken dan het panoramadak. Verder zijn er opties te over en allemaal persoonlijk.

Dat wil overigens zeggen dat ik toch wel spijt heb dat ik toen het ingebouwde navigatie heb laten schieten :oops: :roll:
Nadat ik op de AutoRAI een demonstratie van het satnav systeem (R56) had gekregen was ik vrij overtuigd en tegelijk bedroefd :cry: . Ik heb namelijk ook gigantisch veel spijt dat ik toen dat af fabriek satnav niet heb genomen (vond het allemaal net te duur worden). Na navraag blijkt dus dat dit achteraf niet meer te bestellen en in te bouwen is. Wel adviseren ze een portable garmin navigatiesysteem maar dat wil ik juist niet (heb al TomTom).

Het is juist ideaal dat alles geintegreerd is met een mooi breedbeeld scherm en alles via dit systeem loopt (radio, cd, navigatie etc.). Tevens vind ik dat het dashboard er nog mooier uitziet met het originele geintegreerde satnav systeem.

Tip: geef liever iets meer uit voor iets wat je eigenlijk graag wilt hebben voordat je later heel veel spijt krijgt......
Tristan
Mod virus alert!
Mod virus alert!

22 nov 2007, 19:15

Handig draadje voor mensen die ook (verplicht een diesel) mini leasen :)
Vissie
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

23 nov 2007, 15:14

Hey da's lang geleden dat ik dit draadje gestart ben :)
Ik kan nu dan eigenlijk meteen wel melden dat ie inmiddels afgeleverd is (afgelopen woensdag) :mrgreen:
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 nov 2007, 15:34

Vissie schreef:Hey da's lang geleden dat ik dit draadje gestart ben :)
Ik kan nu dan eigenlijk meteen wel melden dat ie inmiddels afgeleverd is (afgelopen woensdag) :mrgreen:
En hoe isie geworden?

:Foto
Vissie
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

25 nov 2007, 21:18

Hoe is ie geworden? Helemaal geweldig :)
En foto's.... tja.... woensdag opgehaald, daggie mee gereden, auto helemaal vies, zaterdag laat in de middag pas kunnen wassen, daarna te donker om foto's te maken.... Ik wacht nog even op beter weer ....

Maar eh... als je ergens een nieuwe Sparkling Silver MINI met zwart dak en met een bestuurder met een enorme smile ziet rijden, dan is de kans vrij groot dat ik het ben :mrgreen:

Terug naar “MINI-talk”