Man met filefrustratie maakt ritje met politieauto

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Man met filefrustratie maakt ritje met politieauto

18 jun 2007, 18:01

Wil deze NewMINIclubber zich melden!! ;)

Uitgegeven: 18 juni 2007 17:42

HOOGMADE - Een man is maandagmiddag rond half twee op de A4 bij Hoogmade in een politieauto gestapt en daarmee weggereden. Na 100 meter kon hij worden aangehouden bij de afzetting door ongeval met een vrachtwagen en een gedetineerdenbusje dat maandagochtend had plaats gevonden. Bij de aanhouding raakte een agent lichtgewond. Dat meldde het Korps landelijke politiediensten KLPD.

De man was met zijn auto in de file gekomen door de wegafzetting op de A4 richting Amsterdam. Hij vertoonde volgens getuigen vreemd rijgedrag en reed zich vervolgens vast in de berm. Vervolgens stapte hij in de surveillanceauto die op de rijbaan met zwaailichten stond en reed ermee weg.

Pepperspray

Toen de man na 100 meter werd klemgezet, moest hij met pepperspray tot de orde geroepen worden voordat hij uit de auto kon worden getrokken en aangehouden.

De man is overgebracht naar een politiebureau. Zijn identiteit is nog onbekend. Er raakte verder niemand gewond en de politieauto raakte niet beschadigd.

Op de A4 stonden gedurende maandagochtend en -middag files door de wegafzetting bij Hoogmade. Om 15.00 was de weg vrij
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jun 2007, 19:27

Ik was wel vrij vandaag en het is maar 3km bij me huis vandaan...... Maar nee, ik kan helaas niet met de eer gaan strijken. Buitendat had ik dit bericht dan waarschijnlijk niet kunnen posten. Of hebben ze tegenwoordig ook (draadloos) internet in de cel?
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

18 jun 2007, 19:30

ik was het ook niet, maar hou wel van zulke grapjes!!
Heb eens een keer een nacht in de cel gezeten omdat ik een politie agent z'n maglite uit zijn riem had gehaald, kon er ook niet om lachen, ik later ook niet toen ik de boete thuis kreeg!!

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jun 2007, 19:42

strakke actie in ieder geval :)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
ulyss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jun 2007, 22:48

verdorie, zijn ze er weer vergeten bij te zetten dat ik eerst met een legertank me een weg gebaand had naar de politieauto...

:s

Terug naar “Kletshoek”