Blondies "OLD" Ride
- Blont-007
- NMC Legend
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ah dat was ik vergeten, nu zie ik het....
Het adres waar we het zaterdag over hadden.
dresign.nl
Tel. 078 - 68 49 322

Het adres waar we het zaterdag over hadden.
dresign.nl
Tel. 078 - 68 49 322
Save a tree, eat a beaver

- kaya
- Mod virus alert!
Bericht
mooi mooi mooi, helemaal mijn smaak. Maar alleen carbon spiegels staat een beetje raar, het komt dan nergens terug. Misschien als eindelijk die onderlip bij de aerokit in carbon uitkomt, neem ik carbon spiegels. Zwart vind ik ook erg goed staan hoor.Blont-007 schreef:U vraagt:kaya schreef:Mooi hoor! Ik zit nog te twijfelen of ik ook zwarte spiegels neem, het ziet er wel mooi uit namelijk. Heb je ook een mooi plaatje van de zijkant?
Ik ga voor carbon spiegelkappen.![]()
Laatst gewijzigd door kaya op 19 jun 2007, 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Idaaaaaa, het is weer geweldig
Ze wordt zo wat brutaler. Maar je weet ik vond je S-bumper ook heel mooi. Leuk dat Marc 'm nu heeft. Heeft ie straks jouw kont, haha.
Volgens mij past een gewone S-bumper niet bij mijn cabrio ivm met de scharnieren van de klep. Zal bij Jonker wel niet makkelijk worden.
Nou lekker genieten maar.

Volgens mij past een gewone S-bumper niet bij mijn cabrio ivm met de scharnieren van de klep. Zal bij Jonker wel niet makkelijk worden.
Nou lekker genieten maar.

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

Maakt weer plaats voor iets andersBlont-007 schreef:Ik weet niet of het paste Pretty maar Marc heeft beide bumpers genomen voor en achter en nu ben ik gelijk mijn hele set kwijt. Ruimt lekker op hier.

Onze sponsors