LUV2XLR8 (Marco)
- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wat mankeert er eigenlijk niet aan... 
Het is nu al de zoveelste keer dat ik terug naar de dealer kan, gemiddeld 1x per 2 maanden...
In mijn ogen niet echt normaal...
De laatste episode is de volgende:
I.v.m. een klapperend en piepend geluid zijn er een schokbreker en lager vervangen, na 2,5 dag wachten eindelijk auto weer terug en ik kreeg pas een (gratis) leenauto na 1 dag. We zijn nog geen maand verder en het klapperen begint weer opnieuw...Ik ben het wel zo zat, elke keer zijn het wel kleine k#tdingetjes, maar het kost mij, en m'n werkgever, zoveel tijd. En daarbij komt, ik heb er gewoon geen zin meer in om dit nog twee jaar te moeten gaan meemaken! Ook ben ik er niet gerust op dat het moment komt dat de auto me echt in de steek gaat laten. Dat i.c.m. mijn zakenreizen naar de UK vind ik niet zo'n supercombi.
Heb op de zaak wel een lijstje met km. standen en mankementen. Die lijst groeit dus met de week bij wijze van spreken...
Ik kan het ook zo stellen, voordat de versnellingsbak stuk ging bij een km. stand van 35K had ik nergens problemen mee, daarna alleen maar...

Het is nu al de zoveelste keer dat ik terug naar de dealer kan, gemiddeld 1x per 2 maanden...
In mijn ogen niet echt normaal...
De laatste episode is de volgende:
I.v.m. een klapperend en piepend geluid zijn er een schokbreker en lager vervangen, na 2,5 dag wachten eindelijk auto weer terug en ik kreeg pas een (gratis) leenauto na 1 dag. We zijn nog geen maand verder en het klapperen begint weer opnieuw...Ik ben het wel zo zat, elke keer zijn het wel kleine k#tdingetjes, maar het kost mij, en m'n werkgever, zoveel tijd. En daarbij komt, ik heb er gewoon geen zin meer in om dit nog twee jaar te moeten gaan meemaken! Ook ben ik er niet gerust op dat het moment komt dat de auto me echt in de steek gaat laten. Dat i.c.m. mijn zakenreizen naar de UK vind ik niet zo'n supercombi.
Heb op de zaak wel een lijstje met km. standen en mankementen. Die lijst groeit dus met de week bij wijze van spreken...
Ik kan het ook zo stellen, voordat de versnellingsbak stuk ging bij een km. stand van 35K had ik nergens problemen mee, daarna alleen maar...

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb helaas 's avonds een verjaardag van de overbuurman...
Wij komen zaterdag eventjes kijken, wil op z'n minst de MINI Challenge om 15.00 uur zien...Blont-007 schreef:Jammer hoor, echt jammer.![]()
Hey Marco zien we jullie nog op MU??? Kenne we ff afspreken
wil je nieuwe huisie en Bickel wel eens zien.
Heb helaas 's avonds een verjaardag van de overbuurman...
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je heb gewoon een maandagochtend MINI.. Je krijgt spijt als je die seat neemt.. rijplezier maakt een hoop goed, toch? Moet het even afkloppen maarre.. ik heb nog helemaal niks met de GP en de cabrio was ook helemaal probleem loos
Dus het kan zeker wel.. ik rij ook 30000 km per jaar en dat zijn zware kilometers voor de GP.. Ik denk dat een Clubman Cooper D een mooie optie zal zijn voor je ipv die seat.. (sorry hoor maar dat vind ik echt een lelijk hok
)

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Een MINI is normaal gesproken prima in staat om 30-35 duizend kilometer per jaar te rijden. Been there, done that (en ik heb OOK een 2005 Cooper).
Jammer dat jij een model hebt getroffen die alleen maar problemen heeft gekend. De term "maandagochtend-model" moet hierop zeker van toepassing zijn. En dat voor een 2005 model (zou het eerder van de eerste releases uit 2001 verwachten)
Ik vrees alleen dat je werkgever nooit meer zal instemmen met het feit dat je weer een Mini zou willen bestellen.
Succes met het maken van de keuze. Op wegligging zal je erop achteruitgaan, maar zaken als budget, rijcomfort en accessoires die gewoon standaard zijn ipv optie zijn bij andere merken weer in the picture.
Jammer dat jij een model hebt getroffen die alleen maar problemen heeft gekend. De term "maandagochtend-model" moet hierop zeker van toepassing zijn. En dat voor een 2005 model (zou het eerder van de eerste releases uit 2001 verwachten)
Ik vrees alleen dat je werkgever nooit meer zal instemmen met het feit dat je weer een Mini zou willen bestellen.

Succes met het maken van de keuze. Op wegligging zal je erop achteruitgaan, maar zaken als budget, rijcomfort en accessoires die gewoon standaard zijn ipv optie zijn bij andere merken weer in the picture.

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Er is voor 30K zat andere meuk verkrijgbaar;
Ik wil pertinent GEEN andere MINI meer...mderijke schreef:Ik vrees alleen dat je werkgever nooit meer zal instemmen met het feit dat je weer een Mini zou willen bestellen
- Seat Altea
Seat Altea XL
VW Golf
Audi A3 SportBack
Ford Mondeo
Toyota Auris
Etc.

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
wij hebben ook de nodige problemen met de mini gehad. het rijplezier maakt veel goed maar als het mijn eigen auto was geweest had ik uhm allang weggedaan. mijn moeder is er nog steeds helemaal verliefd op ondanks alle zaken die de auto gewoon niet goed voor elkaar heeft. ik denk dat wij ook een maandagmorgen mini hebben.
maar succes met je keuze marco! voor 30k is inderdaad heel veel moois te krijgen!
maar succes met je keuze marco! voor 30k is inderdaad heel veel moois te krijgen!

- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
BEETJE meer exotisch mag wel hoor!!!
maar wel mooi klote dat ie weg moet??
hopelijk tot snel.. en ik hoop dat je in de andere auto vind wat je zoekt
Coen
LUV2XLR8 schreef:Ik wil pertinent GEEN andere MINI meer...mderijke schreef:Ik vrees alleen dat je werkgever nooit meer zal instemmen met het feit dat je weer een Mini zou willen bestellen
Misschien niet van die hele spannende auto's, maar ook ik word een daagje ouder...
- Seat Altea
Seat Altea XL
VW Golf
Audi A3 SportBack
Ford Mondeo
Toyota Auris
Etc.
BEETJE meer exotisch mag wel hoor!!!
maar wel mooi klote dat ie weg moet??

hopelijk tot snel.. en ik hoop dat je in de andere auto vind wat je zoekt
Coen
- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Er is nog niets beslist, dus ik weet ook niet of dat de leasemij op mijn voorstel ingaat...
Ze zijn al sinds maandag bezig met een oplossing hiervoor...
De mogelijkheid bestaat dat het contract gewoon moet worden uitgediend en ik dus nog twee jaar moet sturen in mijn huidige MINI...liever niet, maar het zou kunnen natuurlijk...
Ze zijn al sinds maandag bezig met een oplossing hiervoor...
De mogelijkheid bestaat dat het contract gewoon moet worden uitgediend en ik dus nog twee jaar moet sturen in mijn huidige MINI...liever niet, maar het zou kunnen natuurlijk...
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
Tis idd jammer maar ik snap het wel. De seat zou nooit mijn keuze zijn maar ieder zijn smaak
Mn pa had ook redelijk wat problemen met zn mercedes A-klasse, dit was dan nog een eigen auto maar die gaat gewoon een nieuw(er) model aanschaffen. Nahja succes met je zoektocht naar iets nieuws.
Greetz BigD

Greetz BigD
- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Er is nog niets definitief hoor, wacht al sinds afgelopen maandag op een antwoord van de leasemij...èrcé schreef:tjee, zonde hoor, Marco, maar als ik hoor dat je zoveel gezeik met je mini hebt, kan ik me er ook wel iets bij voorstellen... Nu ja, heel veel succes met je nieuwe auto en tot zaterdag!
Onze sponsors