Des R56 Mini Cooper S WORKS
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gaaf hoor, een vriend van mijn vader reed als het goed is ook mee (René met een donkerblauwe 997 turbo)
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ja kan, reed hij samen met Peter in die Turbo?Ralph-cooper schreef:Gaaf hoor, een vriend van mijn vader reed als het goed is ook mee (René met een donkerblauwe 997 turbo)
Des - GT spirit . com
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
- P. de Gast
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Moet je zeker doen, dit was echt 1 van de beste evenementen waar ik geweest ben en zeker als je nagaat dat het 25 keer goedkoper is dan de Gumball en we net zoveel danwel niet meer lol gehad hebbenèrcé schreef:Des, volgende keer doe ik mee man, wat heerst dit zeg!

Des - GT spirit . com
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- èrcé
- Be Mini
Bericht
Is het niet een idee om een dergelijke rally te organiseren vanuit de NewMiniClub? Door europa in een paar dagen voor een goed doel. goeie hotels er bij, elke avond feest en heerlijk eten!
Des? is zoiets een beetje te organiseren? Deelnemers vanuit de hele benelux, volgens mij moet je dan een aardig en behoorlijk uniek startveld kunnen regelen en aandacht bijna gegarandeerd! denk zelfs dat mini zelf misschien nog wel mee wil doen
Des? is zoiets een beetje te organiseren? Deelnemers vanuit de hele benelux, volgens mij moet je dan een aardig en behoorlijk uniek startveld kunnen regelen en aandacht bijna gegarandeerd! denk zelfs dat mini zelf misschien nog wel mee wil doen
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
wat een super gave foto des! lijkt me echt super om mee te doen aan zo'n evenement denk alleen niet dat ik als student de liquide middelen bij elkaar kan krijgen. 

- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
@ erce: cool idee maar ik weet uit ervaring dat het organiseren van een geslaagd rally evenement meer werk en kopzorgen opleverd dan de meeste mensen lief is. Misschien over een paar jaar als ik iets meer ervaring heb organiseer ik zelf wel een keer iets.
Reken voor een week op ongeveer 4 á 5 duizend euro exclusief bekeuringen en afschrijving van je auto.biermagnaat schreef:wat een super gave foto des! lijkt me echt super om mee te doen aan zo'n evenement denk alleen niet dat ik als student de liquide middelen bij elkaar kan krijgen.
@ erce: cool idee maar ik weet uit ervaring dat het organiseren van een geslaagd rally evenement meer werk en kopzorgen opleverd dan de meeste mensen lief is. Misschien over een paar jaar als ik iets meer ervaring heb organiseer ik zelf wel een keer iets.
Des - GT spirit . com
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
Onze sponsors