R56 Cooper S van Beek auto racing 214pk!
- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hey Berthil,
Ben je niet 'n beetje aan het doorslaan???
Hopelijk geen ernstige schade aan de motor!?!?
Ben je niet 'n beetje aan het doorslaan???
Berthil schreef:Kort samengevat: of je smeert vet op je auto om hem te laten glanzen,
of je doet er ProTech (middelen) op om echt de lak te laten glanzen en hem meteen te beschermen![]()

Hopelijk geen ernstige schade aan de motor!?!?
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Binnen een paar minuten op de snelweg 5 liter olie weg over en onder de auto door. Geen motorschade, geluk gehad.
Op weg naar het 1 jarig bestaan van de NewMINIclub
Via een foute slang op de oliekoeler, een radiatorslang i.p.v. een olieslang, en die kunnen niet zo goed tegen olie van 100 graden.
Bijnamen onstaan niet voor niets
Op weg naar het 1 jarig bestaan van de NewMINIclub

Via een foute slang op de oliekoeler, een radiatorslang i.p.v. een olieslang, en die kunnen niet zo goed tegen olie van 100 graden.
Bijnamen onstaan niet voor niets

- Hans J
- Volledig MINI minded!
Bericht
off topic:
Hier op dorp loopt ook een 'sjeik' Hij ging diesel tanken met z'n nieuwe jachtje met tankinhoud van ca. 100 l.
Na poosje zei de pomphouder gaat wel veel in hé voor zo'n klein bootje. Hoezo vraagt hij. Ik zit nu al op de 500 liter. Slangetje vergeten boot vol diesel hi hi.
Hier op dorp loopt ook een 'sjeik' Hij ging diesel tanken met z'n nieuwe jachtje met tankinhoud van ca. 100 l.
Na poosje zei de pomphouder gaat wel veel in hé voor zo'n klein bootje. Hoezo vraagt hij. Ik zit nu al op de 500 liter. Slangetje vergeten boot vol diesel hi hi.
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
hahaha oops!Hans J schreef:off topic:

Des - GT spirit . com
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
He?
Doet Berthil ook al in boten?
Ik bedoel; "slang", "foutje", "(diesel)olie"... is toch een herkenbare combi, meen ik?
Hans J schreef:off topic: ... een 'sjeik' ging diesel tanken met z'n nieuwe jachtje met tankinhoud van ca. 100 l.

Doet Berthil ook al in boten?
Ik bedoel; "slang", "foutje", "(diesel)olie"... is toch een herkenbare combi, meen ik?

- TomTom
- Bijna verslaafd
Bericht
dan na lange tijd maar weer on topic! (ben zelf geruime tijd niet meer op het forum geweest ivm prive zaken)
Wie heeft het nu allemaal bij Beek laten doen en wat zijn de ervaringen? Ik zag in andere posts dat èrcé het bij Beek heeft laten tunen maar dat de turbo toch wel flink heet wordt. Hoe betrouwbaar blijft het dan...?
Wie heeft het nu allemaal bij Beek laten doen en wat zijn de ervaringen? Ik zag in andere posts dat èrcé het bij Beek heeft laten tunen maar dat de turbo toch wel flink heet wordt. Hoe betrouwbaar blijft het dan...?
The Member Formely Known As KSTJA0

Onze sponsors