echt DIK
R53 PW JCW (OEM+)
- maus105
- Bonkey
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Wat staat het weer ontzettend dik, echt weer een TOP mod erbij gast, zal zeker ook weel heerlijk remmen
Grtz. Alain
Dus je had R56 bouten erbij maar die pastten niet? En de R53 JCW bouten die al op je auto zaten wel?denizg schreef:Sven schreef:Loop eens door dan!
Montage was 1 op 1. Het leek er even op dat het feestje niet doorging omdat ik helemaal bouten etc. bij geleverd had gekregen, maar achteraf bleek toch dat de bouten waarmee mijn R53 JCW setje mee vast zat, ook voor dit setje gelukkig gebruikt kon worden. Je moet dus wel andere remleidingen hebben omdat de aansluiting van de R56 anders is dan die van de R53.Adrenalin Junkie schreef:ach komop..... NOG geen foto's....![]()
Ging de montage een beetje? Of moest er veel aangepast worden?
Wat staat het weer ontzettend dik, echt weer een TOP mod erbij gast, zal zeker ook weel heerlijk remmen
Grtz. Alain
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- Deniz
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ben er inderdaad erg blij mee moet ik zeggen. Het zal vast niet even goed remmen als Tarox of AP-Racing, maar daar is de prijs ook naar. Bij aankomst meteen al reacties gekregen op de remmen van m'n omgeving/buren. Vond het wel grappig dat het ze opviel (zijn mensen die helemaal niks hebben met auto's etc. zeg maar
).
Staat bij ons in de straat ook een 350Z en die heeft ook een Brembo kit, maar op een of ander manier lijken die van hem nu opeens zo klein naast die van mij
Nog maar 2 a 3 echte mods over! We zijn er bijna!
Sorry, staat niet heel duidelijk merk ik. Ik heb dus helemaal geen bouten bij gekregen. We hebben dus gewoon de bouten gebruikt die ik al had.Adrenalin Junkie schreef:Dus je had R56 bouten erbij maar die pastten niet? En de R53 JCW bouten die al op je auto zaten wel?
Wat staat het weer ontzettend dik, echt weer een TOP mod erbij gast, zal zeker ook weel heerlijk remmen![]()
Ben er inderdaad erg blij mee moet ik zeggen. Het zal vast niet even goed remmen als Tarox of AP-Racing, maar daar is de prijs ook naar. Bij aankomst meteen al reacties gekregen op de remmen van m'n omgeving/buren. Vond het wel grappig dat het ze opviel (zijn mensen die helemaal niks hebben met auto's etc. zeg maar
Staat bij ons in de straat ook een 350Z en die heeft ook een Brembo kit, maar op een of ander manier lijken die van hem nu opeens zo klein naast die van mij
Nog maar 2 a 3 echte mods over! We zijn er bijna!
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!

Bericht
Wat ik vooral ook super vind aan de kit is de klauw..
Ik vind het echt een prachtige kit en zou het geld er aan geven enkel voor de looks al
Supervette mooie schijven en zo'n kloeften van klauwen
Heb je het ook achteraan zitten? Want bij de R56 JCW BBK zitten daar ook ietsje (280 ipv 259mm) grotere schijven op
Ik vind het echt een prachtige kit en zou het geld er aan geven enkel voor de looks al
Supervette mooie schijven en zo'n kloeften van klauwen
Heb je het ook achteraan zitten? Want bij de R56 JCW BBK zitten daar ook ietsje (280 ipv 259mm) grotere schijven op
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
jawohl!wall-e schreef:zijn het nu r56 works remmen die eronder zitten?
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Deniz
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik ben er toch echt bijna doorheen hoor! Laatste loodjes wegen het zwaarst.. 
Setje achter heb ik niet, daar waren (meer) modificaties voor nodig om het passend te krijgen (o.a. met handrem etc.). Daarnaast kon ik dit setje zoals ik em nu heb voor een zeer scherpe prijs kringen.

Had tijd voor paar foto's:

klik voor groot..
Jij weet vast nog heel goed hoe ie er bij stond bij van Poelgeest toen ik em voor het eerst hadossie1972 schreef:Haha..daar geloof ik geen reet van.
I agree, looksGeoBem007 schreef:Wat ik vooral ook super vind aan de kit is de klauw..
Setje achter heb ik niet, daar waren (meer) modificaties voor nodig om het passend te krijgen (o.a. met handrem etc.). Daarnaast kon ik dit setje zoals ik em nu heb voor een zeer scherpe prijs kringen.
Klopt.wall-e schreef:zijn het nu r56 works remmen die eronder zitten?
Had tijd voor paar foto's:

klik voor groot..
Onze sponsors