R53 PW JCW (OEM+)
- Deniz
- Volledig MINI minded!

Bericht
)

@rest:
Thanks!
Hehe, niet eens opgemerktBlue Chaser schreef:R53DKM !!!![]()
![]()
Net ingereden !!
Jah, vond ik ook! Strakke foto in het donker voor een smartphone (for all you HTC/WM hatersGeoBem007 schreef:Mooie pic nog, dude
Laatste M7 bestelling is vorige week geplaatst! Volgens hun zou het 2 weken duren gezien het nog geproduceerd moest worden.. Hopen dat het wat sneller is dan de Ramscoop dit keer.GreyCooperS schreef:maar alleen nog de 2 M7 dingen erop en dan klaar? Wat dan?
Bijnaspeedy schreef:deze auto is gewoon af
Zekers! Zitten die van jou er al in inmiddels?Menno schreef:Die metertjes daaronder staan echt cool!!
Ik zal er deze week nog een video van maken, komen ze meer tot hun rechtossie1972 schreef:En dan vooral het groene ledje....![]()
Heb nog wel ff te gaan dan tot ik bij je benmarss schreef:Damn, net ingereden!! Bij mij staat er het dubbele op, lol!!
@rest:
Thanks!
- Deniz
- Volledig MINI minded!

Bericht
Double combo post!
M7 Ramscoop zit nog steeds te wachten.. hopelijk dit weekend (zit ik al 3 weken te roepen). Het weer ziet er weer wat beter uit. Kijken of ik het mooi ga vinden, anders zou ie best in de TK topic kunnen belanden..

Vandaag nog iets leuks ontvangen van Rag. Thanks dude!

M7 Ramscoop zit nog steeds te wachten.. hopelijk dit weekend (zit ik al 3 weken te roepen). Het weer ziet er weer wat beter uit. Kijken of ik het mooi ga vinden, anders zou ie best in de TK topic kunnen belanden..

Vandaag nog iets leuks ontvangen van Rag. Thanks dude!

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

- oli4tjemaes
- One wheel wonder

- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
Dus geen gel*l en dit weekend monteren
Kom op man, zoveel werk is het toch niet om die scoop en sleepoog er op te knallen. Ik heb die van mij destijds ook in de zeikende regen gedaan, hooguit 10 minuten werk.denizg schreef:Lijkt er op dat het winterweer weer terugkeert..![]()
Had ik maar een garage..
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Deniz
- Volledig MINI minded!

Bericht
Maar we gaan morgen even kijken hoe en wat. Vanavond ook weer de stad in dus kijken hoe 'vroeg' ik morgen m'n bed uit kan komen
Punt is dat er meer gedaan moet worden dan dat alleen.. Ben echt meer dan 10min bezigmushrop schreef:Kom op man, zoveel werk is het toch niet om die scoop en sleepoog er op te knallen. Ik heb die van mij destijds ook in de zeikende regen gedaan, hooguit 10 minuten werk.denizg schreef:Lijkt er op dat het winterweer weer terugkeert..![]()
Had ik maar een garage..
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Onze sponsors