Kreeg een beetje probleempjes met de mini, ratelend/diesel geluid bij het starten en dan de eerste paar meter ook dat geluid & bij volgas door trekken inhouden dan volgas door en inhouden en weer volgas..... Ik naar BMW/ Mini Lelystad (ekris) gegaan en alles uitgelegd hun op onderzoek uit.... Met als resultaat dat ze er niks aan gingen doen want de auto was softwarematig aangepast (getuned dus), na een kleine discussie maar Mini Dordrecht gebeld waar ik de mini gekocht heb en ik mocht langs komen (afgelopen dinsdag). Bij aankomst stond er meteen vervangend vervoer klaar, mooie mini cabrio, zodat ik en mijn vriendin even een blokje om konden. Na een klein uurtje werd ik gebeld dat de hogedrukpomp kapot was en die moesten ze bestellen en dan meteen de volgende morgen koude start konden doen voor het geluid, de software konden ze niet vinden dus er was alleen een update nodig. De hogedrukpomp was op woensdag al vervangen maar het geluid bleef een raadsel voor ze, zelf had ik al voorgesteld dat het misschien wel de ketting kon zijn maar daar wouden ze niet zomaar naar kijken. Werd vrijdagmiddag gebeld dat de ketting met alles ook vervangen is ivm spelling op de ketting dus de mini rijdt weer als vanouds

Wel klein minpuntje is dat ik nu schade op me velg rechtsachter heb

Ze gingen nog even kijken en overleggen of ze er iets aan kunnen doen...