Maar doe het lekker toch... Verlagen die hap!
De veren die er nu onderzitten geven vele malen minder comfort dan een schroefset. En als je nu toch al zachtjes een hobbel moet nemen, blijft dat hetzelfde...
2008 | R56 Cooper S | Chili Red
Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go
hahaha leuk leuk een samenspan om te verlagen.... ja jullie hebben gelijk dat dit wellicht estetisch wat strakker is... mocht er van komen dan informeer ik jullie zekers..
Erg mooie Cooper S! Kan ik mooi als voorbeeldje gebruiken aangezien je alle onderdelen hebt die ik er ook op wil! Verlagen zou hem inderdaad mooi staan
dank je voor de reactie liemen succes met de mods ik kan je zeggen dat het wel echt een verschil is tussen standaard en het geluid is super daar trek je altijd wel de aandacht mee... of je het nou wil of niet... het is iig wel genieten.. zijn maar weinig auto's met echt karakter
Hey Tim..als ik het goed heb werkt je vader bij mij op het Sqn??? (Hoop dat dat zo is, anders sta ik hier ff voor lul ) Had hem al gevraagd of je je hier even wilde melden, was wel benieuwd naar je nieuwe aanwinst!
Gave ride, ga je veel lol aan hebben!
Welkom op het forum, tussen alle andere MINIacs!
Tot meets
Wanneer je hem 3cm verlaagd, en de onderlip van de bumper 2 cm afzaagd kun je de meeste drempels netjes met 40 - 45 nemen hoor, en natuurlijk de echte asodrempels ff wat gas terug maar ik vind het niks tegenvallen zo met een mini