Mooi verhaal!
Het is ook zo dat het de politie jongeren in een "dure" auto moeten aanhouden om een en ander te checken.
Ik denk ook eens een MINI te flyeren....
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- MiniMatt
- Mod virus alert!
Bericht
Leuk verteld! En ja, vind je het gek dat oom agent dat verdacht gedrag vond... rennend over straat, gauw links en rechts kijkend, en dan nog in een Range Rover ontsnappen...haha
Maar toch.. Boeven vangen hebben ze idd geen tijd voor, want de kist moet vol:roll:
Lijkt me leuk om er een paar te flyeren bij mij in de omgeving. Er is ook een mooie pepper white S in een plaatsje verder op. Maar zijn er ook andere flyers als die met een grote I love u erop?

Lijkt me leuk om er een paar te flyeren bij mij in de omgeving. Er is ook een mooie pepper white S in een plaatsje verder op. Maar zijn er ook andere flyers als die met een grote I love u erop?

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Er zijn kleine kaartjes door Benno geprint en hier en daar uitgedeeld van een flyer die ik gemaakt heb. De bedoeling is om daar een grotere versie op briefkaart formaat van te laten drukken. Hoe het daar mee staat weet ik niet. Arjan?MiniMatt schreef:Maar zijn er ook andere flyers als die met een grote I love u erop?

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- MiniMatt
- Mod virus alert!
Bericht
Dat is wel een mooie flyer Berthil! Leuk idee dat leeg parkeer plekje tussen die Mini's... Is wel zo handig om ze in visite kaart - formaat te hebben, maar grotere vellen zijn wat meer opvallend, en blijven beter achter een ruitenwisser zitten... vooral met dit rot weer!
Onze sponsors