Waar gaat de vakantie 2008 naar toe?
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Ik heb nog geen plannen behalve de Vierdaagse lopen. Maar hopelijk met de MINI naar Scandinavie en lekker touren... ergens in Augustus of zo.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Wij gaan de hele maand juli met een camper door een deel van Amerika
.
We beginnen in San Francisco, van daaruit naar Los Angeles, Las Vegas
, Grand Canyon enz.
En we eindigen weer in San Francisco alwaar we de 2 laatste dagen gaan rond hangen.
Annet en Kees

We beginnen in San Francisco, van daaruit naar Los Angeles, Las Vegas

En we eindigen weer in San Francisco alwaar we de 2 laatste dagen gaan rond hangen.
Annet en Kees
- Menno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Precies de route die wij vorig jaar ook wilde doen maar ging helaas niet door. Toen maar genoten van het leven op Ibiza
Zooo vet, volgend jaar weer terug!!
Dit jaar zeker weer weg maar nog niet helemaal duidelijk.
Leuk topic trouwens..krijg alweer helemaal zin om te gaan

Dit jaar zeker weer weg maar nog niet helemaal duidelijk.
Leuk topic trouwens..krijg alweer helemaal zin om te gaan

- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
San Francisco vond ik persoonlijk de leukste stad van die 3, de Golden Gate, Alcatraz en de hairpins van Lombard street zijn absoluut de moeite waard. Daarnaast doen de stad en z'n inwoners heel Europees aan en zal je zeker de nodige Mini's zien!
Nee hoor, geen enkel probleem voor mensen uit de Europese Unie is een toeristenvisum zo geregeld.quattro gmbh schreef:Dubai had toch niet zo'n trek in toeristen, tijd terug eens gezocht maar dan moest je al met een georganiseerde tour voor groepen mensen mee
Top! Ik ben vorig jaar van Miami naar Las Vegas, Los Angeles en San Francisco gereden. Helaas de Grand Canyon moeten missen maar genoeg andere dingen gezien en meegemaakt. In LA zeker even kijken in Hollywood en Venice Beach, ons hotel zat in Downtown maar daar was niet zoveel aan. In Las Vegas moet je zeker naar de Stratosphere tower gaan en als je het aandurft die attracties uitproberen op 300m boven de grondBMW X3 schreef:We beginnen in San Francisco, van daaruit naar Los Angeles, Las Vegas , Grand Canyon enz.

Des - GT spirit . com
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
- kamiel
- Be Mini
Bericht
na twee vakantie's in de georges du verdon, word het dit jaar normandie.
Helaas dus geen spectaculeare ritjes met de mini in de georges, maar normandie schijnt ook super mooi te zijn.
En ik ben een beetje een oorlogsfilm freak, dus de stranden van normandie (D-day)is dan dan een must seen
schijnen zeer indrukwekkend te zijn.
Volgend jaar wil ik weer richting de bergen. waarschijnlijk de pyreneeen en dan terug via de georges du verdon, ik moet daar nog een zeer spectaculaire wandeling gaan wandelen (martel pad)
Helaas dus geen spectaculeare ritjes met de mini in de georges, maar normandie schijnt ook super mooi te zijn.
En ik ben een beetje een oorlogsfilm freak, dus de stranden van normandie (D-day)is dan dan een must seen

Volgend jaar wil ik weer richting de bergen. waarschijnlijk de pyreneeen en dan terug via de georges du verdon, ik moet daar nog een zeer spectaculaire wandeling gaan wandelen (martel pad)
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Kamiel ik ben vorig jaar in Normandie geweest. Dat is erg indrukwekkend. Toen zijn we met de MINI naar het verste punt gereden (St Mére Eglise) en dan binnendoor helemaal teruggereden langs Omaha Beach, Utah Beach, enz inclusief ontzettend veel stellingen, bunkers en andere musea. Erg indrukwekkend en een leuke rit!
Leuke weggetjes daar!

Gr, Marcel
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik ga lekker over een maandje naar Curacao en daarna in september nog twee weken naar Curacao
gr.
floris

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- kamiel
- Be Mini
Bericht
Maar als ik het goed begrijp is het dus wel degelijk lekker toeren in normandie? ook mooie bochtige wegen??
wij gaan naar Cherbourg dat ligt aan zee, we hebben daar een mooie camping geboekt.mderijke schreef:Kamiel ik ben vorig jaar in Normandie geweest. Dat is erg indrukwekkend. Toen zijn we met de MINI naar het verste punt gereden (St Mére Eglise) en dan binnendoor helemaal teruggereden langs Omaha Beach, Utah Beach, enz inclusief ontzettend veel stellingen, bunkers en andere musea. Erg indrukwekkend en een leuke rit!Leuke weggetjes daar!
Maar als ik het goed begrijp is het dus wel degelijk lekker toeren in normandie? ook mooie bochtige wegen??
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
gr.
floris
Ik weet wel zeker dat ik dat ga verbreken Marc, toch heerlijk zo'n vast vakantie adresjeMR schreef:Je gaat niet mijn record van 6 keer Curacao verbeteren he... tering wat een mazzelpik ben jij....florisvandam schreef:Ik ga lekker over een maandje naar Curacao en daarna in september nog twee weken naar Curacao![]()
gr.
floris:D
MR

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
- @mr
- Bijna verslaafd
Bericht
By Santa Cruz naar de honderden surfers kijken.
In Monterey even naar Cannery Row (niet zo zeer voor Cannary Row zelf, maar voor het aquarium).. als je echt wat tijd hebt, ook even walvis spotten (duurt 4 uurtjes met de boot, maar mensen wat imposant als je ze ziet). Dan via de 17 mile drive weer naar de "1" en verder naar beneden.
Ik kan dat stuk we dromen.
En San Francisco... Rocks
[EDIT] Vergeet sausalito niet.. lekker eten daar aan de SF Bay.
Ar.
Een paar tips.. Als je tijd hebt, ga dan "down south" via Highway one langs de kust. ge-wel-dig rijden. Zeker in de Zomer.BMW X3 schreef:Wij gaan de hele maand juli met een camper door een deel van Amerika.
We beginnen in San Francisco, van daaruit naar Los Angeles, Las Vegas, Grand Canyon enz.
![]()
Annet en Kees
By Santa Cruz naar de honderden surfers kijken.
In Monterey even naar Cannery Row (niet zo zeer voor Cannary Row zelf, maar voor het aquarium).. als je echt wat tijd hebt, ook even walvis spotten (duurt 4 uurtjes met de boot, maar mensen wat imposant als je ze ziet). Dan via de 17 mile drive weer naar de "1" en verder naar beneden.
Ik kan dat stuk we dromen.

En San Francisco... Rocks

[EDIT] Vergeet sausalito niet.. lekker eten daar aan de SF Bay.
Ar.
Laatst gewijzigd door @mr op 28 apr 2008, 11:24, 1 keer totaal gewijzigd.
- tirex
- Volledig MINI minded!
Bericht
juist terug thuis van 16 dagen Thai-Land..
7 dagen Krabi, 1 dag Phi Phi, 7 dagen Koalak, 1 Phuket Patong..
"Krabi"

even mee aan de paal gehangen.. "drank is den duvel"

"PhiPhi"

"Koalak"

"Phuket Patong" "slettenland"

18 mei vertrekken we naar Worthersee "meeting" (Oostenrijk) voor 7 dagen
tenslotte eind augustus naar Turkije (2 weken)
Groetjes,
7 dagen Krabi, 1 dag Phi Phi, 7 dagen Koalak, 1 Phuket Patong..
"Krabi"

even mee aan de paal gehangen.. "drank is den duvel"

"PhiPhi"

"Koalak"

"Phuket Patong" "slettenland"

18 mei vertrekken we naar Worthersee "meeting" (Oostenrijk) voor 7 dagen
tenslotte eind augustus naar Turkije (2 weken)
Groetjes,
Onze sponsors