LUV2XLR8 (Marco)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

21 jun 2007, 00:39

Maar wat is er dan precies met je MINI aan de hand als ik vragen mag? Want ook ik heb dan e.e.a. gemist volgens mij...
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 jun 2007, 07:55

Wat mankeert er eigenlijk niet aan... :?

Het is nu al de zoveelste keer dat ik terug naar de dealer kan, gemiddeld 1x per 2 maanden...
In mijn ogen niet echt normaal...

De laatste episode is de volgende:

I.v.m. een klapperend en piepend geluid zijn er een schokbreker en lager vervangen, na 2,5 dag wachten eindelijk auto weer terug en ik kreeg pas een (gratis) leenauto na 1 dag. We zijn nog geen maand verder en het klapperen begint weer opnieuw...Ik ben het wel zo zat, elke keer zijn het wel kleine k#tdingetjes, maar het kost mij, en m'n werkgever, zoveel tijd. En daarbij komt, ik heb er gewoon geen zin meer in om dit nog twee jaar te moeten gaan meemaken! Ook ben ik er niet gerust op dat het moment komt dat de auto me echt in de steek gaat laten. Dat i.c.m. mijn zakenreizen naar de UK vind ik niet zo'n supercombi.

Heb op de zaak wel een lijstje met km. standen en mankementen. Die lijst groeit dus met de week bij wijze van spreken...

Ik kan het ook zo stellen, voordat de versnellingsbak stuk ging bij een km. stand van 35K had ik nergens problemen mee, daarna alleen maar... :?
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

21 jun 2007, 07:57

Jammer hoor, echt jammer. :?
Hey Marco zien we jullie nog op MU??? Kenne we ff afspreken
wil je nieuwe huisie en Bickel wel eens zien.
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 jun 2007, 08:01

Blont-007 schreef:Jammer hoor, echt jammer. :?
Hey Marco zien we jullie nog op MU??? Kenne we ff afspreken
wil je nieuwe huisie en Bickel wel eens zien.
Wij komen zaterdag eventjes kijken, wil op z'n minst de MINI Challenge om 15.00 uur zien...

Heb helaas 's avonds een verjaardag van de overbuurman...
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 jun 2007, 08:04

Je heb gewoon een maandagochtend MINI.. Je krijgt spijt als je die seat neemt.. rijplezier maakt een hoop goed, toch? Moet het even afkloppen maarre.. ik heb nog helemaal niks met de GP en de cabrio was ook helemaal probleem loos 8) Dus het kan zeker wel.. ik rij ook 30000 km per jaar en dat zijn zware kilometers voor de GP.. Ik denk dat een Clubman Cooper D een mooie optie zal zijn voor je ipv die seat.. (sorry hoor maar dat vind ik echt een lelijk hok :? )
Marcel Always Open
Cabrio-King

21 jun 2007, 10:53

Een MINI is normaal gesproken prima in staat om 30-35 duizend kilometer per jaar te rijden. Been there, done that (en ik heb OOK een 2005 Cooper).
Jammer dat jij een model hebt getroffen die alleen maar problemen heeft gekend. De term "maandagochtend-model" moet hierop zeker van toepassing zijn. En dat voor een 2005 model (zou het eerder van de eerste releases uit 2001 verwachten)

Ik vrees alleen dat je werkgever nooit meer zal instemmen met het feit dat je weer een Mini zou willen bestellen. :?

Succes met het maken van de keuze. Op wegligging zal je erop achteruitgaan, maar zaken als budget, rijcomfort en accessoires die gewoon standaard zijn ipv optie zijn bij andere merken weer in the picture. 8)
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 jun 2007, 11:54

mderijke schreef:Ik vrees alleen dat je werkgever nooit meer zal instemmen met het feit dat je weer een Mini zou willen bestellen
Ik wil pertinent GEEN andere MINI meer...

Er is voor 30K zat andere meuk verkrijgbaar;
  • Seat Altea
    Seat Altea XL
    VW Golf
    Audi A3 SportBack
    Ford Mondeo
    Toyota Auris
    Etc.
Misschien niet van die hele spannende auto's, maar ook ik word een daagje ouder... :mrgreen:
biermagnaat
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 jun 2007, 12:44

wij hebben ook de nodige problemen met de mini gehad. het rijplezier maakt veel goed maar als het mijn eigen auto was geweest had ik uhm allang weggedaan. mijn moeder is er nog steeds helemaal verliefd op ondanks alle zaken die de auto gewoon niet goed voor elkaar heeft. ik denk dat wij ook een maandagmorgen mini hebben.

maar succes met je keuze marco! voor 30k is inderdaad heel veel moois te krijgen! :D
coendek
Stoepsleutelaar

21 jun 2007, 14:24

LUV2XLR8 schreef:
mderijke schreef:Ik vrees alleen dat je werkgever nooit meer zal instemmen met het feit dat je weer een Mini zou willen bestellen
Ik wil pertinent GEEN andere MINI meer...

Er is voor 30K zat andere meuk verkrijgbaar;
  • Seat Altea
    Seat Altea XL
    VW Golf
    Audi A3 SportBack
    Ford Mondeo
    Toyota Auris

Etc.
Misschien niet van die hele spannende auto's, maar ook ik word een daagje ouder... :mrgreen:

BEETJE meer exotisch mag wel hoor!!!

maar wel mooi klote dat ie weg moet?? :'(

hopelijk tot snel.. en ik hoop dat je in de andere auto vind wat je zoekt

Coen
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 jun 2007, 14:40

Ik mis de Prius nog ;)

Joh, je moet kiezen wat je wilt :lol:
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 jun 2007, 14:46

Er is nog niets beslist, dus ik weet ook niet of dat de leasemij op mijn voorstel ingaat...
Ze zijn al sinds maandag bezig met een oplossing hiervoor...

De mogelijkheid bestaat dat het contract gewoon moet worden uitgediend en ik dus nog twee jaar moet sturen in mijn huidige MINI...liever niet, maar het zou kunnen natuurlijk...
new mini
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 jun 2007, 15:56

Blijft jammer als je hem weg zou doen,maar ik kan me ook jouw ook helemaal begrijpen!
In dat rijtje zitten wel een aantal mooie bakkie,s :P
Gelukkig blijven smaken verschillen :D :D
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

21 jun 2007, 19:02

Tis idd jammer maar ik snap het wel. De seat zou nooit mijn keuze zijn maar ieder zijn smaak :wink: Mn pa had ook redelijk wat problemen met zn mercedes A-klasse, dit was dan nog een eigen auto maar die gaat gewoon een nieuw(er) model aanschaffen. Nahja succes met je zoektocht naar iets nieuws.

Greetz BigD
èrcé
Be Mini
Be Mini

21 jun 2007, 20:46

tjee, zonde hoor, Marco, maar als ik hoor dat je zoveel gezeik met je mini hebt, kan ik me er ook wel iets bij voorstellen... Nu ja, heel veel succes met je nieuwe auto en tot zaterdag!
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 jun 2007, 20:51

èrcé schreef:tjee, zonde hoor, Marco, maar als ik hoor dat je zoveel gezeik met je mini hebt, kan ik me er ook wel iets bij voorstellen... Nu ja, heel veel succes met je nieuwe auto en tot zaterdag!
Er is nog niets definitief hoor, wacht al sinds afgelopen maandag op een antwoord van de leasemij...

Terug naar “Show your ride”